Cum să-ţi personalizezi contul de pe Facebook!

Nu mă omor după reţelele de socializare. Ba dimpotrivă!

Pînă nu demult, singura mea pagină de socializare era blogul. E pagina mea de suflet, copilul meu virtual! Aici îmi aştern gîndurile, trăirile, emoţiile, aici împărtăşesc celor care mă descoperă ceea ce-mi place şi ceea ce nu-mi place.

https://i1.wp.com/clubs.ncsu.edu/tappi/facebook_1.jpgAcum am cont şi pe Twitter şi pe Facebook. Primul nu e cine ştie ce, pentru mine cel puţin. Mie îmi place uneori să scriu mult… acolo ai o limită! Dar, l-am făcut, aşa că, din cînd în cînd, mai bag şi eu cîte o propoziţie p-acolo. Nu prea inteligentă, că nu mă ajută fizicul 🙂 Doar aşa, de umplutură!

Cea mai faină reţea de socializare, după părerea mea, este Facebook-ul!

Habar n-am de ce-mi place atît, dar îmi place.

Poate pentru că aici primesc în timp real o mulţime de informaţii despre tot felul de lucruri interesante (spectacole, evenimente, ştiri), poate pentru că tot aici mi-am descoperit colegi de care nu mai ştiam nimic de ceva vreme sau poate pentru că, pe Facebook, l-am „păcălit” pe Florin Chilian că am un blog „beton” (de fapt, Nutzy Udrea l-a păcălit 🙂 ) care merită promovat (mulţumesc Florine, fac cinste cu o ciorbiţă de burtă la Clubul pe care mi l-ai recomandat acum două zile).

Celor cărora le place reţeaua aceasta de socializare şi care au un cont aici, m-am gîndit să le împărtăşesc descoperirea mea (nu-mi săriţi la cap că ştiaţi de ea, că nu m-am lăudat că am inventat apa caldă sau mersul pe jos, doar vă „reamintesc” 🙂 ).

UITE CUM POŢI SĂ-ŢI PERSONALIZEZI CONTUL DE PE FACEBOOK (detalii aici).

Joy

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Well 10x a lot…I’ll try that :D.
    A…si pofta buna la ciorba de burta…mi-ai facut si mie pofta :s.

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Eu nu maninc ciorba de burta, ca de vreo 14 ani am renuntat la carne… fac doar cinste! 😉 Am intrat pe blogul tau si mi-am adus aminte de al meu, cel de pe eblogs (http://eblogs.ro/gabriella/). Am aceeasi poza la titlu, trandafirul, si cea cu tipa cu ciorap rosu o am bagata pe la un articol… wow!
      Bine ai venit pe Joy! 🙂

      Apreciază

  2. Iz Andrew spune:

    wow. . O sa apareti la Otv 😆

    Apreciază

  3. gabriellajoy spune:

    Dap, in continuarea lu’ Elodia! 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  4. frumosi.ro spune:

    Great job…. 😉

    Apreciază

  5. wigaer spune:

    am renuntat sa-l mai instalez. in primul rand mi-a inchis cu japca, fara sa intrebe si firefox si ie la instalare, iar eu aveam upload de cate 1gb pe ambele… plus ca avg 2011 il detecteaza ca MALWARE!!!

    Apreciază

  6. aleesiaa spune:

    dar cum pot sa-mi pun pe facebook;dupa ce l-am download-at?

    Apreciază

    1. Joy spune:

      Selectezi layout-ul si dai accept.. Asa functiona la vremea cind am scris articolul… Daca au mai facut schimbari intre timp, nu le stiu, sorry!

      Apreciază

Lasă un răspuns

