Fotografia anului!

Nu a pierit încă omenirea.

https://i0.wp.com/files.myopera.com/plenty67/blog/himanshu-vyas.jpgFără discuţie, ar putea fi numită fotografia secolului – o scenă fantastică din această lume brutală.
Poza a apărut într-un cotidian din India, cu textul ataşat: ”Doar un sărac poate fi atît de mărinimos. Ce păcat că omul nu este întotdeauna aşa.”

Joy

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Machiaveliq spune:

    Nu se vede poza… şi m-ai facut şi curios!

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Am poza initiala pe calculatorul de la munca, daca nu cumva am sters-o. Prima era cam in genul acesteia, doar ca femeia alapta un pui de maimutica si era mai saraca… prima poza era mai sugestiva ca asta, oricum 😦 Cea pe care o vezi acum a fost rasplatita cu IFRA Gold Award for News Photography.

      Apreciază

  2. Corina spune:

    Este foarte adevarat, poate deveni poza anului…

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      😉 Bine ai venit pe blogul meu, Corina! Te pup.

      Apreciază

  3. Th3Lov3OfG0d spune:

    E mare lucru sa imparti ceea ce ai, chiar daca ai putin. Interesant este ce cel ce are putin imparte mai usor decat unul care are multe posesiuni. De ce oare?

    Apreciază

  4. gabrielailies spune:

    Cred ca oamenii saraci au contiinta mai pura si sentimentele mai profunde.

    Apreciază

  5. Machiaveliq spune:

    Ţi-am pasat una bucată leapşă! 😀

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Am „pus-o”… de la mine odata plecata n-o mai perpetueaza nimeni 🙂

      Apreciază

  6. gabrielailies spune:

    m-a inspirat povestea aceasta. Mi-am amintit de una la fe de celebra.

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      😉 Bine ai venit pe joy

      Apreciază

Lasă un răspuns

