Regulile vieţii

Iar am primit leapşa, tot de la Machiaveliq, care sper să înţeleagă că, deşi intru înhttps://i2.wp.com/farm4.static.flickr.com/3009/2562228165_b09a04168f.jpg jocurile lui, la mine se „îngroapă”, pentru că n-o dă nimeni mai departe după ce-o primeşte (leapşa măi, nu fiţi obraznici şi nu vă gîndiţi la prostii 🙂 ).

Dar e o temă faină! SO, enjoy!!!

Principii? Hmmm… Eu n-o să le numesc „Principii”.

Cîndva le-am numit „Regulile vieţii” şi, deşi uneori le mai încalc sau le mai uit, sper ca ele să vă fie de folos şi vouă la un moment dat… măcar o parte dintre ele.

1. De cîte ori te simţi slab, spune-ţi cît se poate de convingător: „Am încredere în mine! Voi reuşi!”.

2. Spune un NU hotărît amintirilor, eşecurilor trecute şi tristeţilor de tot felul.

3. Reflectează asupra defectelor tale, dar, mai ales, nu-ţi ignora calităţile; pune-le în evidenţă ingenios.

4. Bucură-te (sincer) de viaţă, dar nu numai în general, ci – mai ales – de lucrurile mărunte ce par neimportante.

5. Încetează să-ţi reproşezi tot felul de nimicuri.

6. Zbate-te pentru calitate, nu pentru perfecţiune.

7. Fii prevăzător: pregăteşte de cu seară tot ce va trebui să faci la sculare.

8. Glumeşte numai cu cei care au umor, altfel s-ar putea să ai necazuri (s-a înţeles Domnu’ furnizor de lepşe, că Gemenii au o problemă cu asta?! 🙂 ).

9. Fă întotdeauna ce-şi place, fără să depăşeşti limitele bunului simţ şi fără să te bagi în necazuri.

10. Încearcă să nu rămîi niciodată dator.

O să fiu mai tupeistă şi o să adaug şi cea de-a unsprezecea Regulă, https://i1.wp.com/www.psychologytoday.com/files/u203/carpe_diem.jpgcea mai importantă după părerea mea: CARPE DIEM!

Dau ştafeta mai departe lui Cris (plînge blogul, Cristi!!! mai scrie şi tu ceva p-acolo, da’ de-alea fără… orgasme 🙂 ), tizei mele, Gabriela să ne spună care sînt „Principiile” Fetei din vis”  şi o să-l provoc şi pe Andrew să adapteze jocul şi să ne ofere 10 Principii din lumea fashion care nu trebuie încalcate niciodată.

Sper ca de data asta să-mi iasă pasa!

Joy

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Iz Andrew spune:

    Ma mai gîndesc. . . .

    1. gabriellajoy spune:

      Hai ca daca intri in joc, cu linkuri si tot tacimul, iti spun si cu ce ma ocup 😉

  2. Machiaveliq spune:

    :)) Bun – Bun.. Prinţipii + 1 😀
    P.S. Ai pasat bine.. să vedem dacă dă careva gol 🙂

    1. gabriellajoy spune:

      Eu de obicei imi dau cu stingu’n dreptu’, ti-am zis ca stau prost la pase… DA, am bagat 11, ce muschiu’ meu! Tocmai leit motivul blogului sa lipseasca? 🙂 🙂 🙂

  3. gabrielailies spune:

    hmmm…interesanta provocarea…am lansat o lista cu principii si am senzatia ca as mai avea cateva.:)

    1. gabriellajoy spune:

      Gabi, daca eu am avut „tupeul” sa scriu 11 poti si tu sa dobori recordul 🙂

  4. gabrielailies spune:

    ei…nici chiar asa…eu am cateva liste :)…la asta ma refeream…:)

Lasă un răspuns

