Nu ştiu să pierd…

DA! Nu ştiu să pierd. Eşecul mă detemină şi mai mult să-mi doresc să reuşesc.

Nu ştiu să abandonez, să mă retrag, să spun pas şi să mă consolez cu ideea că n-a fost să fie.

Dacă las, totuşi, impresia că am pierdut… e doar o impresie. Nu pierd, trec la o altă etapă. Abandonez o cale, ţinta rămîne mereu aceeaşi. https://i2.wp.com/dl9.glitter-graphics.net/pub/230/230669y5frnfyrii.gif

Poţi să schimbi calea din mers, ai voie, cîtă vreme, la final, ajungi acolo unde ţi-ai propus să ajungi.

Obiectivele mele nu sînt simple. Şi nici uşoare… Cu toate astea, nu le-aş schimba pentru nimic în lume. Şi, cu cît întîlnesc mai multe obstacole în drum, cu atît dorinţa de reuşită creşte. Înverşunarea şi încăpăţînarea că „se poate” devin şi mai puternice.

Cred că mă hrănesc cu ambiţie. Insuccesul mă face rea. Mă face periculoasă. Şi mă face de neoprit.

Mizele mele nu sînt niciodată mici. Dar nu sînt nici urîte. Ambiţia mea e una constructivă. Şi frumoasă, în acelaşi timp.

Am învăţat să fiu un om corect. Nu dau niciodată „la cap” decît atunci cînd am convingerea că, dacă n-o fac eu prima, risc să fiu cea care şi-o primeşte. Dar atunci cînd se întîmplă, nu regeret că o fac. E legea junglei: dacă nu te aperi, rişti să ieşi din joc!

Mi-aş dori să trăiesc într-o lume în care să nu mai fim nevoiţi să „faultăm”. Să trăiesc https://i2.wp.com/dl6.glitter-graphics.net/pub/621/621286p4jppdu39o.gifîntr-o lume conştientă că sub soare e loc pentru toţi.

Mizeriile de care ne lovim atunci cînd luptăm pentru visele noastre ni le fac cei slabi. Cei care nu pot, care nu ştiu să obţină nimic prin propriile puteri, care suferă de succesul altora ca de propriul lor insucces.

Cei care au scris istoria, care au determinat evoluţia şi care au cîştigat pariuri cu miză mare sînt cei care n-au ştiut să piardă.

Nu ACCEPT să pierd…

Joy

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. CosTin ™ spune:

    Foarte frumos scris. M-am regasit in ce ai scris aici. Multumesc pentru acest articol.

Lasă un răspuns

