Dă mai departe dacă îţi pasă…

Alecs, Andrew, Blogu’ deştept, Mariciu, Lexa, Dan, Ela, Henrry, Cris, Vania,Vlad, Nautilus, Corina, Costin, Eroic, je.

Vă provoc să postaţi pe blogurile voastre un articol, un filmuleţ, un vers, o poză… orice… în care să arătaţi ca vă pasă de ceva/cineva… şi să daţi mai departe, aşa cum am făcut eu!

Puteţi să daţi şi clipul de mai sus mai departe dacă credeţi că merită.

Şi pe urmă vă provoc să-i provocaţi şi pe alţii s-o facă…

Dacă vreţi să daţi link la blogul meu să spuneţi de unde vi se trage, bine, dacă nu, iarăşi bine 🙂 .

Hai să vedem care sînt lucrurile de care ne pasă cu adevărat!

Joy

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. CosTin ™ spune:

    Super interesant, ce pot sa fac e sa postez si eu acest clip si sa provoc si pe alti sa-l posteze la randul lor. Cred e ceva totusi, nu? Daca nu e bine ce fac spune-mi.

    1. gabriellajoy spune:

      In primul rind, bine ai venit pe Joy si mercic de blogroll 😉 … te-am adaugat si eu! O sa-ti dau si tie ping la articol si poti sa iei clipul de pe Youtube daca iti place si crezi ca merita promovat… nu-ti mai raspund la restul commenturilor, dar sa stii ca le-am citit 😉

  2. Iz Andrew spune:

    Merci cå te-ai gîndit si la mine. 🙂

    1. gabriellajoy spune:

      Imi pasa… de colegii din blogroll! 🙂

  3. Corina spune:

    Super material…
    In concluzie, noi ne facem rau singuri….

Lasă un răspuns

