Top 5 TELEVIZIUNI din România

Asta e tot o leapşă, dar e una mai din domeniul meu, aşa că mă bag. Am primit-o de la el!

https://i1.wp.com/www.drobetaturnuseverin.net/files/images/televiziune.preview.jpgIdeea este să fac un Top cinci al televiziunilor, în funcţie de preferinţele mele… O să fiu scurtă şi la obiect:

Locul 5: PRO TV – nu prea urmăresc, dar i-am dat locul ăsta pentru rating. Deşi nu prea ştiu cum, încă mai face rating. Mă rog!

Locul 4: B1 – are emisiuni interesante şi urmăresc horoscopul Uraniei 🙂

Locul 3: PRO CINEMA – e televiziunea cu care adorm. Dau la filmul de 10 şi mă ia somnul instantaneu (acum aţi aflat şi de la ce oră mă bag eu în scutece 🙂 … nu vă rîdeţi că mi-s bătrînă şi obosită)

Locul 2: ANTENA 3 – putea să obţină locul 1 în preferinţele mele, dar, de multe ori, nu e imparţială. Oamenii sînt profi, n-am ce să le reproşez, mai ales că m-am format la aceeaşi şcoală cu unii dintre ei 🙂 (Te salut, Ovidiu Maior!).

Locul 1: REALITATEA– pentru că…

Cei care au primit pinguri au „obligaţia” să dea mai departe. Succese! 🙂

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Vania spune:

    Dau un ping mâine şi fac un top aici:

    5. Realitatea
    4. Pro Cinema
    3. ProTV
    2. Antena 3
    1. TVR Cultural – ca să mă dau rotund!

    1. gabriellajoy spune:

      M-as fi dat si eu, dar sint deja rotunda… Merci de Top! 🙂

  2. Iz Andrew spune:

    1. Taraf Tv
    2. . . .

    Glumesc…

    * Antena 1 mi se pare cea mai bunå televiziune din Ro in materie de emisiuni
    * PRO TV – stiri
    * Prima-emisiuni
    * må mai uit la Antena 2 la Råi da Buni (cu Mihai Morar).
    * Kiss ,Mtv ,U- le schimb pînå gasesc ceva frumos.

Lasă un răspuns

