Teo Trandafir: de la entertainment, la circ de proastă calitate!!!

Am stat mult pe gînduri dacă să scriu ceva despre Teo şi despre decizia ei de a intra în cloaca numită „politică”.

Am ezitat să o fac, pentru că femeia asta a fost unul dintre oamenii de televiziune foarte dragi mie. În ciuda faptului că odată cu trecerea la PRO a început să pupe cururi de manelişti, o admiram pentru uşurinţa cu care vorbea, pentru umorul ei absolut genial şi pentru emoţia pe care, uneori, reuşea să o transmită dincolo de micul ecran. Îmi plăcea că ştia să educe cu ajutorul divertismentului!!!

https://i0.wp.com/www.catavencu.ro/uploads/Adrian_Sarbu_prezinta_Memorialul_durerii_in_cur_de_Teo_2914_m.jpgNu am comentat nicodată deciziile ei: venirea la PRO, plecarea de la PRO, încercarea de la Romantica, abandonul Romantica… La acest din urmă post de televiziune îşi făcuse chiar şi o echipă deosebită din rîndurile căreia a făcut parte şi omul care m-a iniţiat pe mine în tainele televiziunii, Radu Nechit, proful meu din facultate, un profesionist care plecase tot din Trustul Media Pro!

Însă decizia ei de acum, intrarea în politică alături de un partid pe care orice intelectual cu bun simţ l-ar ocoli indiferent cîte avantaje i-ar aduce, m-a făcut să mă scîrbesc de-a binelea. E drept că fiecare e liber să-şi aleagă calea, dar gestul ei mi se pare cel al unui om disperat, care din varii motive alege să se complacă într-o situaţie care nu o prinde deloc.

E păcat că un astfel de om nu are simţul ridcolului. Pe mine una m-a dezamăgit foarte mult!

Eşti jalnică Teo, îmi pare rău că-ţi spun asta… Un gest disperat, al unui om disperat!

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Iz Andrew spune:

    Ce rea esti. 😆
    Tre’ sa cîstige si ea un ban ,fie el cinstit sau nu.

  2. Chiar asa. Zicea si Badea la fel pe blogul lui

    1. gabriellajoy spune:

      Si el stie mai bine ca mine… :)))) Bine ai venit pe Joy!

Lasă un răspuns

