Sunshine Award… doar pentru gagici :)

Încă o leapşă, încă un premiu… primit (tot) de la el.

Paşii sînt cam aceiaşi ca la fiecare leapşă: postezi premiul, spui din partea cui vine, îl oferi la 12 prieteni (cu link, cu ping şi cu tot tacîmul 🙂 ) şi, la final, faci o listă cu 10 lucruri care îţi plac…

Eu am mai scris cîndva despre lucrurile care îmi plac, aşa că acum o să încerc să extrag 10 dintre ele (ordinea e întîmplătoare, iar lista e incompletă):

1. Mareahttp://machiaveliq.files.wordpress.com/2010/04/sunshine-award.jpg

2. Cărţile

3. Ciocolata

4. „Chiar dacă” a lui Chilian

5. Să desenez în creion

6. Patinele

7. Să scriu

8. Garoafele albe

9. Vîntul de primăvară

10. Comediile…

Trebuie să-l dau mai departe la 12 persoane, dar n-am s-o fac…

O să dau premiul doar gagicilor din blogroll-ul meu 🙂 , şi anume: Corinei, Gabrielei şi Alexandrei.

No offense, guys 🙂 ! Cam atît.

Joy



13 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. gabrielailies spune:

    multumesc de premiu…si de raza de soare…Le-am primit cu o motivatie , am vreun merit sau doar pentru faptul ca sunt si eu un personaj feminin? 🙂

    1. gabriellajoy spune:

      Orice premiu motiveaza, nu? 😉

  2. gabrielailies spune:

    Premiile motiveaza dar ele trebuie sa aiba o motivatie…:) asa cred eu. Nu poti primi un premiu pentru nimic.

    1. gabriellajoy spune:

      Bun… sa ma gindesc, atunci… Premiul de Sunshine Award se acorda fetelor pentru intreaga cariera bloggeristica de pina acum si pentru incurajare, sa nu se lase de scris. Suna bine? :))))))))

  3. gabrielailies spune:

    perfect…sunt de acord si motiveaza…:)))

  4. Alexandra spune:

    Hristos a inviat!

    Multumesc, premiul e o supriza foarte placuta. M-am achitat si de datoria de a prelua si de a da mai departe leapsa. :*

    1. gabriellajoy spune:

      Adevarat a inviat! 🙂

  5. Machiaveliq spune:

    Eh… MAREA… 😀

    1. gabriellajoy spune:

      Pe cuvintul meu de n-am vrut sa bag acelasi comment pe blogul tau la pozele cu marea :))))))))…

    1. gabriellajoy spune:

      Paul, desi n-am inteles la inceput scopul linkului, curiozitatea m-a impins sa dau clik si am citit ceea ce ai scris… si pentru ca pe blogul tau comentariile sint sistate, o sa-ti raspund aici…
      1. Vreau sa-ti spun ca nu doresc sa ma amestec in disputa ta cu Ioan Usca, este problema voastra si va priveste…
      2. Sint de acord cu tine in ceea ce priveste Zelist-ul si orice alt fel de Top… desi sint inscrisa in Zelist, pentru mine nu locul ocupat acolo, ci feed-back-ul cititorilor conteaza… pentru mai multe detalii, vezi comentariul meu de aici: http://ivanuska.wordpress.com/2010/03/29/blogroll-ascuns/#comments… in plus, in blogroll-ul meu exista si bloguri care nu apar in Topuri, dar pe care le citesc cu maxima placere si pe care mi-e drag sa le fac cunoscute si altora… uite iarasi un exemplu de pe unul dintre cele mai dragi bloguri mie: http://vairomania.wordpress.com/2010/03/31/blog-neinmatriculat/
      3. Daca cineva tine la chestii gen pinguri si daca pot sa-l ajut, o fac cu placere… ce ma costa???…
      4. Am blog de 3 ani… la inceput blogul meu a fost gazduit de Eblogs, care, din nefericire, n-a mai fost mentinut si am fost nevoita sa ma mut… ceea ce vreau sa-ti spun e ca, timp de vreo 2 ani, adica aproape toata perioada in care am fost acolo, eu n-am stiut cum sa fac blogroll (atunci am infiintat o pagina, care exista si azi, si care se numeste Bloguri faine)… asta nu m-a afectat in niciun fel, ba dimpotriva, am reusit fara blogroll, fara poze si fara vidoclipuri postate la articole sa am un site cu Page Rank 3… si nu sint nici Badea, nici Cabral…
      Cam atit 😉

  6. gctinvalentin spune:

    Marea
    nume:Blogul lui gctinvalentin
    link-ul il sti
    cam atat mai vorbim

Lasă un răspuns

