Trei noi premii pentru Joy!

on

După ce mi-am acordat cu tupeu:

Premiul bloggerului prietenos,

http://gabryellehelen.files.wordpress.com/2010/05/puzzlesfdfdf.jpg?w=223&h=205

am descoperit că am primit şi de la Lexa alte două premii şi îi mulţumesc frumos pentru ele:

Aşa cum e şi normal, voi da mai departe premiile următorilor:

Daniel Seraphim’s and yours, Al PhagoraAlecs News, Alianta DrepteiAndrew’s BlogBlog de prostBlogu’ lu’ MariciuCaiusConsiliul Naţional al BlogosfereiCosmin Stefanescu’s BlogCum va placeDansând cu vorbele, Dispecer BlogosferăEroic CenterFata din vis, Florin Chilian, Gabriela SavitskyGeeo’s blogHerry2Iarna tu esti marea mea, Interzis prostilor!, Ioan Usca, Link-Ping, Natasa, No Basescu Day, Orfiv, Rebusul vietii,Vai Romania, Descarcă filme trăsnet!, PC fără viruşi, SoftFree,Videotutoriale PC, Alimentatie copii, Psihologia copilului, Jurnal nutritional de sarcina.

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. eroic spune:

    da mc de premiu. foarte interesant, pentru autografe vorbim mai tarziu :d

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Cu placere! 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

