2 iunie – Ziua Italiei

LA MULŢI ANI!

Pentru că azi este Ziua Italiei şi pentru că, pe lîngă turism, Italia este renumită şi pentru bucătăria sa, m-am hotărît să marchez acest eveniment într-un mod ceva mai original: printr-o… reţetă!

O reţetă tradiţională italiană, care sper să vă placă şi pe care, poate, o s-o încercaţi atunci cînd vreţi să gătiţi ceva simplu şi gustos şi sînteţi în pană de idei. Mai ales dumneavoastră, Doamnelor! 🙂

Şi pentru mine acest articol este ceva nou. Deşi am scris despre Italia un timp, la Revista Insieme, despre politica, turismul, oamenii şi problemele cu care Italia se confrunta la vremea cînd publicam eu, despre bucătăria italiană n-am scris niciodată. Şi nici pe Joy n-am postat vreodată vreo reţetă. Recunosc, bucătăria nu e punctul meu forte! 🙂

Aşa că, sper să fiţi îngăduitori cu criticile la adresa capacităţilor mele de redactor gastronomic şi aştept să încercaţi reţeta şi să mă invitaţi la masă la o porţie de:

Tortellini

Ingrediente:
400g tortellini cu carne (din comert)
2 catei de urturoi
400g rosii decojite
sare, piper, ulei de masline, rozmarin
brinza rasa

Mod de preparare: Se fierb pastele foarte bine dupa instructiunile de pe ambalaj. Se lasa la scurs.
Intr-o tigaie se rumeneste putin usturoiul intreg (pentru aroma), apoi se adauga pastele, rumenindu-le si pe ele putin. Separat se face sosul din rosiile decojite, in care se adauga putin ulei de masline, rozmarin, sare si piper.
Se serveste cald presarindu-se brinza deasupra (sau parmezan daca aveti).

Poftă bună!

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. gabriela spune:

    deja mi-e foame 🙂

  2. WeeD spune:

    tinetio tot asa

Lasă un răspuns

