Lepşesc iar!

Am primit iar o leapşă. Tot de la Mariciu, bineînţeles.

Ăsta e şi un semn că m-am cam lenevit şi că n-am mai dat pinguri cam de multişor, ceea ce-i adevărat 🙂 .  Mă recompensez imediat, după ce-mi fac temele. Sînt cam sîcîită azi, nu ştiu ce-o să-mi iasă la final, dar… mamăăă, şi e o leapşă d-aia profundă rău!!!!

Sună cam aşa:

SUNT… mulţumesc lui Dumnezeu!

AŞ VREA… să fiu sănătoasă, şi eu şi familia mea… şi aş mai vrea o garsonieră confort I, sau un apartament cu două camere, confort II, de preferat sectorul 3 sau zonă cu metrou (nu e glumă!!!).

PĂSTREZ… România curată şi distanţa faţă de proşti.https://i2.wp.com/www.itsybitsy.ro/images/upload/articles/767-1.jpg

NU ÎMI PLACE… ce vezi în prima parte de aici

MĂ TEM… de albine şi de viespi. Şi de imbecili!

AUD… foarte bine, cu vederea stau mai prost.

ÎMI PARE RĂU… că uneori am pierdut timpul.

ÎMI PLAC… partea a doua, de aici

NU SUNT… proastă şi invidioasă.

CÂNT… faaalsss. Dar ştiu versurile la foarte multe cîntece 🙂

NICIODATĂ … n-o să spun „niciodată”.

RAR… mă supăr. Dar şi cînd mă supăr…

PLÂNG…
de fericire.

NU SUNT MULŢUMITĂ… de lucrurile care se mişcă încet şi în direcţii pe care eu le consider greşite.

SUNT CONFUZĂ… no shit!? 🙂

AM NEVOIE… şi ce dacă?

AR TREBUI… să dau pinguri acum că am terminat leapşa (cam naşpa leapşa asta, Mariciule, două zile m-am cîcîit la ea 🙂 )… şi le dau la:Blog de prost (că am o datorie de la pingul cu pariul), Caius, Consiliul Naţional al blogosferei, CharmBracelet, Dansând cu vorbele…Dispecer blogosferă, Cosmin ŞtefănescuFata din vis, Gabriela Savitsky, Iarna tu eşti marea mea, Ioan Usca, Link ping, Nataşa,Orfiv, Vai România, Blogul meu 2.

Joy

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Vania spune:

    Leapşa asta am avut-o deja…

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Nu-i bai, am avut si eu un motiv de ping ca v-am cam neglijat in ultima vreme 🙂 🙂 🙂

      Apreciază

  2. Machiaveliq spune:

    Ca de obicei.. o leapşă executată exemplar! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

