JOY – locul III în concursul GoldenBox (partea a doua)

on

Pentru că am fost trasă de observaţie că n-am mai scris de mult pe blog 🙂 şi pentru că acum am motiv să mai „plantez” un articol, uite că scriu azi.

Nu prea mult, că în situaţia asta o mie de vorbe un ban nu fac. Pe scurt, deci: mi-am luat premiul de la Pagini Aurii, acel super Amazon Kindle.

Joy

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Lexa spune:

    Felicitari, sa-l folosesti sanatoasa (imi doresc si eu un e-book reader de ceva vreme, deci sfatul meu e sa profiti la maximum de premiu)!

    1. gabriellajoy spune:

      Habar n-am sa-l folosesc, nici nu l-am dez-tiplat 🙂 E un obiect prea smart pntru mine, eu inca mai colectionez carti 🙂

Lasă un răspuns

