1%…

on

Interzis minorilor!

Nu bag capu` in pamant umil/Cand ma jignesti/Nu pun botu la povesti/Nu ma astept sa ma iubesti/Reprezint procentu` care sta mereu de veghe/Abia astept sa vad momentu`/In care-mi vei zambi din zeghe

1%,de pe reduta
Sa nu te-astepti la nesfarsit
Sa fim multimea muta.
1% reprezentam doar temelia
100% maine vom fi in toata Romania.

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mariciu' spune:

    O să aibă succes melodia, transmite un mesaj puternic. 😀 Cum merge jucăria (Kindle-ul) ? 😀

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      E „furata” de pe wall-ul lui Chilian 🙂 N-am folosit jucaria, nici nu i-am dat plasticul jos de pe ea… Adevarul de ca habar n-am cum se foloseste, e un obiect mult prea inteligent pentru neuronul meu 🙂

      Apreciază

      1. Mariciu' spune:

        lol, nu te cred! Rupe ţipla şi butonează-l. doar eşti JOY 😀

        Apreciază

  2. gabriellajoy spune:

    Vreau sa-ti spun ca i-am lasat pe cei de la Pagini Aurii sa-l „dezvirgineze” ca erau mai curiosi decit mine… :)))))))

    Apreciază

    1. Mariciu' spune:

      :))))

      Apreciază

  3. gabriela spune:

    excelente versuri.
    „Reprezint procentu` care sta mereu de veghe”

    Apreciază

Lasă un răspuns

