Susţin moţiunea!

http://ivanuska.files.wordpress.com/2010/10/0000000391551_n.jpg

Deşi mă caracterizează un pesimism greu de descris în ceea ce priveşte victoria acestei iniţiative,  am fost cooptată de Ioan în grupul celor care Susţin Moţiunea şi voi răspunde pozitiv.

Cu toate că,  încă, n-am identificat o alternativă la „cancerul” politic intalat în fruntea ţării, mă alătur, măcar cu spiritul şi pana (virtuală), şi le propun să-mi urmeze exemplul şi următorilor: Al Phagora, Alecs, Alianţa dreptei, Ana Usca, Andrew, Blog de prost, Mariciu, Burloiu, Caius, Lexa, Consiliul blogosferei, Cosmin Stefănescu, Dan, Dispecer Blogosferă, Eroic, Gabriela, Gabriela, Geeo, Herry, Iarna tu eşti marea mea, Cristi, Link-ping, MotruInfo, Nataşa, No băsescu day, Orfiv, Seraphim, Rebusul vieţii, Vai România, Chilian, Ioan Mircea Paşcu, Miron Manega, Eu şi ultimului, dar nu celui din urmă, Băsărik.

Joy

 

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. „În număr stă puterea”. 🙂

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      🙂 Cine stie… Bine ai venit pe Joy!

      Apreciază

  2. Iulian spune:

    Ei uite, aici nu sunt de acord cu tine. Dar asta e alta discutie.

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Am precizat ca nu vad o alternativa viabila, dar nici ce se intimpla acum in tara nu e normal… Eu am sustinut schimbarea inca din decembrie, nu pentru ca altii ar fi fost mai capabili, ci doar pentru a nu le permite unora sa prinda radacini mai adinci decit au 🙂

      Apreciază

      1. Iulian spune:

        Simplul motiv pentru ca nu sustin schimbarea e ca opozitia (PSD) numai schimbari a facut. Vezi 89, vezi mineriadele, vezi multi tineri morti. Aceeasi oameni sunt in partid, aceleasi interese de patriciu si voiculescu. Nimic nu se schimba..crezi ca daca vor da (din nou) fonduri sociale 40% din PIB nu tot la saracie ajungem? In 20 de ani am devenit niste intretinuti ai statului…
        Discutia e lunga. Prefer sa ma opresc aici va urez succes. Eu oricum plec din Tara 😉

        Apreciază

  3. Nautilus spune:

    Joy,
    eu, persoana fizica, am fost atunci in strada, langa casa poporului. M-a costat ceva timp, efort, lipsa de la serviciu si o raceala serioasa. A meritat insa.
    Stiam ca n-o sa se rezolve nimic. De ce m-am dus ? Ca sa umplu golul ala din strada, care ar fi ramas gol daca nu eram si eu acolo. Nu a fost prima, nici nu va fi ultima oara cand sunt simplu cetatean in strada.

    Ca persoana virtuala insa, am coltul meu de neliniste in care toate acestea nu intra. Pentru ele mi-e de ajuns viata „reala”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

