Vreau o ţară ca afară. Afară din ce?

În minunata reţea de socializare „Feisbuc”, ale cărei rînduri virtuale le îngroş de vreo juma’ de an, avu proasta inspiraţie cineva, habar n-am cine!, să mă bage (introducă, adauge etc., care vă place!) într-un grup numit „Vreau o ţară ca afară”.

Iniţiativă lăudabilă a trupei Vunk (ex. Vank, dar cică se citeşte la fel), a lui Cornel Ilie, cred, de a crea acest grup, dar eu chiar nu înţeleg logica titlului.

Mie îmi place România, problema mea sînt românashii!

De altfel, puţin îmi pasă dacă ţara are patru anotimpuri sau doar două, dacă pe marginea şanţului cresc duzi, sau, dimpotrivă banani (apropo, aşa se cheamă pomul care face banane, că am avut o ezitare? 🙂 ) şi dacă maşinile au volanul pe stînga.

Sînt mult mai importante, după părerea mea, modul în care ţara este condusă, cît şi cum ne promovăm valorile, mentalitatea locuitorilor, gradul de civilizaţie.

Fapt pentru care nu pot decît să mă amuz teribil de postările membrilor (peste 5000 la număr) şi, uneori, să mi se facă părul măciucă de felul de a gîndi al unora.

Ce-am înţeles eu din toată povestea asta e că în continuare visăm, avem dorinţe, avem voinţă, „cacaia putirinţă”. Cu vorbe nu se schimbă nimic, drăgălaşilor!

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mariciu' spune:

    Astă e genul de subiect care generează discuţii interminabile, sunt de acord cu ce zici.. omu’ sfinţeşte locul, în cazul nostru îl umplem de păcat şi asta e păcat. 🙂

    1. gabriellajoy spune:

      Baga-te, de curiozitate in grup, e horror!!! Au unii de 16 ani o mentalitate de tii se umple curu’ de lacrimi, nu alta!!! :)) Daca vrei, te adaug eu 😉

      1. Mariciu' spune:

        :))) mai bine lasă!

Lasă un răspuns

