S.O.S. – Salvaţi delfinii Calderon!

Trimiteţi mai departe acest mesaj, nu-l citiţi doar, aceasta vă face şi pe Dvs. spectatori !

*

*              *

În Danemarca încă este permisă această atrocitate. Pentru moment, apa oceanului s-a colorat în roşu … Dar nu din cauze naturale. Ci din cauză că, nişte indivizi măcelăresc delfinii Calderon, faimoşi datorită inteligenţei lor. Asta se-ntâmplă în fiecare an pe insulele Faröer (Danemarca). Cei mai „importanţi” participanţi sunt adolescenţi! De ce ? Este un fel de „sărbătoare”, ca să demonstreze „maturitatea” lor. Toţi participă într-un fel sau altul, fie prin măcelărire, fie ca spectatori.Delfinii Calderon – ca şi multe alte specii – sunt pe cale de dispariţie. Ei se apropie de oameni, ca să se joace şi să comunice. Asta este un adevărat semn de prietenie.

Ei nu mor imediat. Indivizii îi taie cu cârlige, o dată, de două sau chiar de mai multe ori. Atunci definii scot nişte ţipete/sunete ca de nou-născuţi.Aceste animale minunate, se chinuie, dar ele nu capătă nici un fel de „consolare” în timp ce mor în propriul lor sânge.


ASTA TEBUIE SĂ IA SFÂRŞIT !

PS: Pentru cei care vor şi o altă părere despre imaginile de mai sus, clik Aici.

Joy

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Bună, văd că şi tu ai picat în plasa acelui faimos (de acum) mail prin de invenţii şi acuzaţii stupide. Dacă te interesează cât de cât ce se întâmplă în insulele Feroe (unde trăiesc de mai bine de 8 ani) cu adevărat şi vrei să dai o şansă şi explicaţiilor mele, te invit să citeşti ce am scris la mine pe blog vizavi de chestiunea asta.

    Printre altele ai să vezi că nu este vorba despre niciun delfin „Calderon” ci despre o specie de balene de dimensiuni mici, că nimeni nu le vânează de distracţie sau pentru că e vreun soi de „ritual de maturizare” si, mai ales, nu se aproprie niciuna de bărci din prietenie sau ce alte afirmatii provocatoare de indignare au mai fost făcute. Balenele pilot constituie una dintre sursele principale de hrană a unor insule extrem de aride unde nu creşte nimic şi unde viaţa nu este atât de roză sau comfortabilă ca în Dannemarca cea împinsă în faţă. Şi încă o chestie: insulele Feroe sunt insulele Feroe şi nu Danemarca, chiar dacă aparţin teritorial. Această asociere îmi dovedeşte fie ignoranţa celui care a scris mailul, fie o inteligenţă diabolică care amestecă o ţară mult mai puternică în ciorba asta în speranţa că se va obţine un rezultat.

    Tu alegi ce doreşti să crezi, eu am încercat numai să fac puţină lumină. O seară bună îţi doresc.

    Apreciază

  2. P.S. Nu îmi fac reclamă la blog, te rog să nu mă înţelegi greşit. Consider însă că oamenii trebuie să cunoască şi reversul.

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Multumesc pentru comentarii. Am dat link la blogul tau, deoarece este o opinie contrara celei de mai sus si asa mi s-a parut corect ca trebuie sa apara in material. Nu eu voi fi cea care va decide care dintre variante trebuie crezuta, ci cei care vor citi articolul. Evident, am o parere, dar o voi pastra pentru mine. Bine ai venit pe Joy!

      Apreciază

      1. @gabriellajoy, multumesc. Nici nu era in intentia mea sa imi impun punctul meu de vedere si ma bucur ca mi-ai dat o sansa sa prezint si ceea ce cred eu ca ar trebui ca lumea sa stie in afara de pozele respective.

        Iti urez un Craciun Fericit!

        Apreciază

  3. gabriellajoy spune:

    Craciun fericit si tie alaturi de cei dragi!

    Apreciază

Lasă un răspuns

