Top 5 Facebook Songs pe YouTube!

on

Ce, credeaţi că scapă vreun site mare de cîntece închinate lor?

Am căutat pe net şi am făcut un top 5 piese dedicate site-ului de socializare Facebook, dintre cele care mi s-au părut mai funny! Găsiţi varianta acapella, hip-hop, blues şi chiar musical… Enjoy!

PS: Nu, nu e şi piesa lui Helgciug pentru Eurovision! 🙂

1.

2.

3.

4.

5.

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Florian spune:

    Lame and stupid. Cel putin prima, ca dupa ce am vazut-o nu m-am mai obosit sa dau click pe restul.

    1. gabriellajoy spune:

      Normal ca sint stupide, sint facute la caterinca, nu pentru Eurovision :)… Dar sint amuzante. Bine ai venit pe Joy!

  2. Pop Raul spune:

    cea mai faină este cappella :))

    1. gabriellajoy spune:

      🙂 Bine ai venit pe Joy!

Lasă un răspuns

