Imagini de la eclipsa parţială de Soare care are loc în acest moment!!!

Poze făcute de mine la ora 9.50 de pe terasa de la etajul 5 al clădirii unde prestez 🙂

Joy

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ela spune:

    f bune pozele!

    1. gabriellajoy spune:

      merci… facute cu aparatul foto de la birou… noroc ca avem asa ceva 🙂

  2. Alexandra spune:

    Bravo, Gabi! Mama, ce m-am chinuit sa fac si eu si nu mi-a iesit nimica Am rascolit toata casa dupa niste ochelari de la eclipsa din 2000, dar binenteles ca nu i-am gasit! 😀 Noroc cu tine, ca o vad si eu acum bine, ca vreo zece minute mi-am ” prajit” ochii in soare! Multumesc!

    1. gabriellajoy spune:

      🙂 si eu mi-am prajit ochii dupa ce am facut primele poze… ca am incercat sa mai fac, dar era prea puternica lumina… sint la munca, iti dai seama ca n-avem ochelari speciali pe-aici, noroc ca avem un aparat de fotografiat foarte bun :)))

  3. Alexandra spune:

    Hai sa traiesti si bine te-am gasit! Uite cum cautand eu poze cu eclipsa am dat de tine si de blogul tau! la multi ani, Gabi, am sa mai trec pe la tine!

    1. gabriellajoy spune:

      Bine ai venit pe Joy! Te mai astept oricind vrei, cu drag… La multi ani si un an nou plin de reusite si bucurii iti doresc!

  4. Sergiu spune:

    Inca o data, „La multi ani!”. Ma bucur ca ti-am redescoperit blogul. Este foarte interesant. Sunt bune si pozele cu eclipsa. Asa o vad si eu (eclipsa), ca nu am avut timp sa ma uit „pe viu”. Felicitari. O sa revin, cu placere, pe Joy.

    1. gabriellajoy spune:

      La multi ani si un an nou plin cu bucurii si realizari va spun si eu din nou! Inainte de toate, dati-mi voie sa va urez bun venit pe Joy! Este o onoare si o placere sa aflu ca imi cititi blogul.
      Fotografiile au fost o „intimplare frumoasa si unica”, daca pot sa o numesc asa… Andrei, colegul meu de birou, ne-a dat vestea ca se vede eclipsa de pe terasa si apoi a inceput nebunia… Am alergat dupa aparat, am inghetat toti asteptind sa iasa din nori… si rezultatul sint aceste poze!!! Am vrut sa-i trimit si domului director general mail-ul, dar mi-era sa nu se supere pe noi ca i-am cam facut galagie sub balcon :)))

Lasă un răspuns

