Doctor House… în citate celebre!

https://i0.wp.com/nodovisual.net/wp-content/uploads/2008/01/dr-house.jpgPentru că e un „izvor” de replici acide, dar inteligente, m-am gîndit să postez un articol cu  cele mai interesante replici din popularul serial de televiziune „Doctor House”. Majoritatea îi aparţin chiar personajului principal, Gregory House.  Sper să vă placă la fel de mult cum îmi plac mie. Enjoy!

Gregory House zice:

  • Uh, Doamne… Inteligenţa mea sclipitoare începe să devină o povară.
  • Sînt două lucruri pentru care oamenii devin proşti: banii şi sexul.
  • A şti e întotdeauna mai bine decît a nu şti.
  • Trăieşti cu demnitate, nu poţi să mori cu ea.
  • Majoritatea căsătoriilor de succes sînt bazate pe minciuni.
  • Nu poţi crede că e vina ta decît dacă eşti atotputernic. Ăsta e narcisism.
  • Dacă poţi simula sinceritatea, poţi simula aproape orice.
  • Când joci după reguli, doar cei din jurul tău sunt fericiţi.
  • Nu sînt trist, sînt complicat. Fetelor le place asta.
  • Acum singura putere care mi-a mai rămas e puterea de a te enerva.
  • Putem să uităm de viciile mele şi să revenim la virtuțile mele?
  • Eşti bun. Nu compromite asta doar pentru că eşti nefericit.
  • Ai trei opţiuni în viaţă: să fii bun, să devii bun sau să renunți.
  • Religia nu e opiumul maselor; e un placebo al maselor.
  • Conștiință? Te referi la chestia aia care îşi face apariţia ori de câte ori nu există niciun motiv logic să acţionezi după cum vor ceilalţi?
  • Regulile sunt simple indicaţii pentru oamenii care nu se pot hotarî.
  • Succesul cuiva dureaza pînă la primul rateu, Eșecul e nemuritor.
  • Suntem cu toții patetici. Asta face ca lucrurile să fie interesante.
  • Am început să mă gandesc la ce mi-ai spus, că am tendinţa să devin obsesiv. Acum sînt obsesiv în legătură cu obsesia mea.
  • Singurul lucru pe care îl ştii e că am reușit să fac un cîine să urineze în toaleta ta. Ceea ce nu ştii e unde am urinat eu.
  • Decepția e furia pămpălăilor.
  • Hey, nu îmi pasă de unde vine o idee, cît timp are sens şi stînjeneşte pe cineva.

Replici ale celorlalţi:

  • Viaţa se întîmplă şi asta te sperie groaznic. – Lisa Cuddy
  • E păcat că nu eşti amabil cu cei din jur. Aşa, ai primi şi tu cadouri adevărate. – Lisa Cuddy, către House
  • O problemă amînată e o problemă negată. – James Wilson

Joy

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

