Am obosit…

Paradoxal, loviturile m-au ridicat… Dar simt că am obosit.

Am obosit să mai lupt cu mincinoşi, cu hoţi şi cu incapabili. Am obosit să tot văd cum incompetenţi speriaţi te lovesc mişeleşte pe la spate, cum jegurile profită de munca ta şi şi-o însuşesc ca şi cum ar fi a lor, cum proştii se lasă prostiţi şi mai tare, iar apoi îţi sar la cap în numele dreptăţii.

Am obosit să constat cum nebunii îşi găsesc cel mai repede adepţi, am obosit să privesc cum răul (mă) învinge de cele mai multe ori fără ca eu să pot face ceva şi cum noi ne minţim singuri, cu atîta nonşalanţă, că o să fie bine.

Am obosit să mai aud cuvintele „ai avut dreptate”, mult timp după ce am strigat fără ca nimeni să asculte ceea ce am avut de spus. Am obosit să mai stau dreaptă într-o lume de cocoşaţi, să mai am valori, să mai am credinţă, să mai am Dumnezeu.

Am obosit să-mi mai pese, am obosit şi-atît. Ducă-se dracului tot! Măcar un timp…

Joy

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. ҉ellena spune:

    si eu.. am obosit de unele lucruri..
    foarte fain blogul! >:D<

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      ajuta sa spui uneori „la dracu cu toate”… oricum, nu se intimpla decit ce e scris sa se intimple… merci si bine ai venit pe Joy, de regula un blog optimist! :*

      Apreciază

  2. Alecs spune:

    Indiferenta e cel mai de pret lucru mai nou 🙂

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      sa stii… vad ca ti-ai reluat blogul, bravo! 😉

      Apreciază

  3. Alecs spune:

    hihihi da da da…pai trebuia undeva sa-mi spun si eu of-ul cand nu am cui
    revenind la ce ai scris lumea din ziua de azi e din ce in ce mai rea si mai invidioasa

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      foarte bine, e bun un… blog la casa omului!

      Apreciază

  4. Chilian spune:

    Lasa iubi ca uneori e tare bine sa obosesti, sa stii.

    ca alt raspuns mai bun n-am gasit.
    Ai grija de tine1

    Apreciază

    1. gabriellajoy spune:

      Merci iubi, bine ai venit pe blogul meu! E cel mai frumos lucru care mi s-a intimplat in ultima vreme, vizita ta aici…

      Apreciază

Lasă un răspuns

