Te provoc să-mi răspunzi…

on

“Ce lucru măreţ ai încerca să faci, dacă ai ştii că nu poţi eşua?” (Robert H. Shuller)

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. CosTin ™ spune:

    As egaliza clasele sociale si as elimna discriminarea, care din pacate inca mai exista.

  2. ady spune:

    As gasi leac pentru toate bolile existente…si cele care mai apar.

  3. Andrei.1971 spune:

    Incerc sa nu fiu „ipocrit”si sa nu spun ceva ce nu imi lasa firea intr-o stare de altruism fie el si prefacut!!! Cred ca mi-as dori sa ma pot intelege cu adevarat,sa pot schimba ceea ce nu imi place in felul meu de a gandi si de a fi. Poate ca imi doresc sa nu ma mai amagesc cu vise, poate ca am nevoie de disciplina, atat mentala cat si fizica!!! Sper sa ma fi facut inteles!!! O zi cu reusite, tuturor!

Lasă un răspuns

