Tînăr fără perspectivă, caut idee de afacere…

on

Motto: „Ah, dacă Dumnezeu mi-ar putea da un semn clar al existenţei lui, punîndu-mi o mare sumă de bani într-un cont bancar din Elveţia.” Woody Allen

Ce-mi veni cu titlul ăsta? Păi îmi veni, că se cam adunară…https://i2.wp.com/www.business-forum.ro/images/business%20plan%20editia%20a%20doua.jpg

În primul rînd, e vorba de isteria asta maximă cu adoptarea noului Cod al Muncii şi răspunderea pe care Guvernul urmează să şi-o asume. De parcă mai are cineva încredere în Guvern şi-n ce-şi asumă ăştia. Dacă-mi permiteţi un joc de cuvinte, e mai degrabă vorba de „asomare” decît de „asumare”, iar sacrificatul în povestea asta e tînărul angajat român, viitorul de mîine cică. Plus că eu, una, n-am nici cea mai mică încredere în sindicatele din România, ai căror lideri au averi mai mari decît cei mai corupţi politicieni. Aşa că, mă îndoiesc şi de buna credinţă a celeilalte părţi. Dar despre asta, cu altă ocazie!

Apoi, e vorba de vestea că tinerii în vîrstă de pînă la 35 de ani pot primi finanţare nerambursabilă de maximum 10.000 de euro pentru înfiinţarea unei microîntreprinderi. Detaliile le găsiţi prin presă, dacă sînteţi curioşi să aflaţi mai multe amănunte. Asta ar fi o idee chiar bună, dacă n-ar fi proastă, că-i la fel de bine gîndită ca şi „Prima Casă”.

Şi al treilea, dar cel mai dureros motiv care m-a determinat să abordez subiectul, este şomajul, din ce în ce mai mare, din ţărişoara noastră dragă.https://i2.wp.com/bosromania.ro/mythbusters/wp-content/uploads/2010/03/71014_MoneyHappiness_vl-vertical.jpg

Aşa că, dacă eşti tînăr pînă în 35 de primăveri, n-ai job sau munceşti numai la negru, n-ai nicio speranţă că vei ieşi vreodată la pensie, că numai Dumnezeu cu mila mai ştie ce-o să se aleagă de vechimea ta pînă o să împlineşti tu 63, respectiv 65 de ani, apucă-te de antreprenoriat.

N-aş putea să-ţi spun cam ce fel de afacere să faci, dar aştept cu nerăbdare să văd ce idei mai are una lume… Că-i franciză, că-i idee originală, tare mi-ar plăcea să aflu ce credeţi voi că ar prinde în România, că poate o pun şi eu de un „bisnis”. Nu de alta, dar se pare că ăsta-i trendul.

PS: Nu vorbim aici nici de forfetar şi nici de Codul Fiscal care se schimbă o dată la cîteva luni, că ne moare spiritul de antreprenoriat. Ok? 🙂

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Buna ziua!

    Reprezint site-ul sustin.ro, un site non-profit, preponderent de campanii umanitare (dar nu numai!).

    Fiecare campanie de pe acest site are disponibile diferite bannere de sustinere.
    Ceea ce este unic fata de alte site-uri este ca puteti sa adaugati pe site-ul dvs. un banner rotativ cu diverse campanii umanitare – sau eventual, un banner single prin care sa sprijiniti alta campanie – de ex. interzicerea etnobotanicelor etc.

    Va invit sa accesati site-ul, care va ofera posibilitatea de a opta pentru un banner de urmatoarele marimi: 125×125, 150×150 sau 200×200.

    Daca alegeti sa sprijiniti cu banner o campanie sustin, site-ul dvs. va fi listat automat pe site-ul nostru, in footer (vizibil pe toate paginile).

    Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie.

    Va cer sincere scuze daca mesajul meu v-a deranjat, nu aceasta a fost intentia. Intentia este aceea de a face un bine si ajuta anumite persoane care au nevoie de sprijinul nostru.

    PS: V-am scris fiindca am vazut ca suportati pe site-ul dvs. diferite campanii sociale cu banner.

    Toate cele bune!
    Vlad, sustin.ro

    Apreciază

    1. Joy spune:

      Buna ziua,

      Sint de acord sa va sustin campaniile pe ambele bloguri, din pacate codul html nu merge pe wordpress. V-am lasat un mesaj pe site in acest sens. Daca reusiti sa rezolvati aceasta problema, vom deveni parteneri.

      O zi frumoasa!

      Apreciază

    2. alexbidam91 spune:

      si pe mine m-ar interesa acest lucru

      Apreciază

  2. particular spune:

    Am o propunere. Pot oferi detalii pe mail la cfromro@angryforlife.com (cu mentiunea parteneriat)

    Apreciază

    1. Joy spune:

      Propunere vizavi de ce?

      Apreciază

  3. agamita spune:

    Salutare! caut de ceva timp (cativa ani), asociat la brevetarea unei inventii pentru producerea de energie din sursa neconventionala. Este cineva interesat?

    Apreciază

Lasă un răspuns

