Cine se bagă la un karaoke?

on

Am găsit pe Youtube o melodie faină, dintr-un concert live, pe acordurile căreia vă puteţi încerca talentele artistice şi urechea muzicală, fiindcă piesa are şi versurile postate…

Mie îmi place mult, cel care cîntă are o voce deosebită, iar dacă credeţi că vă ţin curelele, eu vă propun să vă bagaţi şi voi la un karaoke.

Ar fi doar  mică problemă.. 😉

Joy

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Cristina spune:

    pe melodiile astea, sa canti tu! :):) eu vin sa te aplaud!!!!

    Apreciază

    1. Joy spune:

      Daca ai curaj sa stai sa ma asculti, pe cuvint de nu-ti cint… da’ dupe primili vocalize, o sa ma rogi sa tac 🙂 Si bine ai venit pe blogu’ meu, dupa trei ani neintrerupti de cind ma citesti :))

      Apreciază

Lasă un răspuns

