Ziua bărbatului sau No Ma’am Day!

on

https://i2.wp.com/www.albundy.net/forum/images/avatars/gallery/gallery/al_2.jpg

MOTTO: Peggy: Vreau să văd un film cu fundul lui Mel Gibson.
Marcy: Vreau sensibilitate.
Jefferson: Vreau căsăpeli.
Al: Vreau sâni.

Pentru că nu aveau o zi oficială a lor, ei, bărbaţii, s-au gîndit să-şi dedice una… Şi aşa s-a stabilit ca 5 Mai să fie mare zi mare: Ziua Bărbatului!

Ziua asta aniversară mă duce cu gîndul la cel mai mişto serial de televiziune creat vreodată, celebrul Familia Bundy (Married with Children). Cred că primul care a adus ideea asta în Românica a fost Al Bundy. Vă mai aduceţi aminte de grupul pe care-l crease şi care se numea No Ma’am?

Pentru a celebra şi aici pe blog aşa cum se cuvine Ziua Bărbatului, azi am căutat pe net nişte vorbe de duh rostite de Al, care cred eu că merg de minune la aşa o zi mare şi cu care vă invit să vă delectaţi în rîndurile ce urmează. Enjoy!

no maam banner

Peggy: Dragă, nu vrei să facem şi noi dragoste?
Al: Pentru numele lui Dumnezeu, eşti nevastă-mea!

Al: Atâta timp cât sunt fericit… sunt fericit!
Peggy: Da, bine, dar eu?
Al: Nu fi egoistă, Peg.

Al: Ah, Peg, eşti aici? La naiba! Tocmai am visat ca fugiseşi cu piticul de la librărie şi eu trăiam în păcat cu un model Playboy şi cele opt prietene ale ei, care puteau să vorbească, dar au ales să nu o facă.

Al: OK, Peg! M-am săturat să folosesc bancomatul. Am băgat cartea de credit, mi-a scos-o afară… şi a râs de mine.
Peggy: Oh, Al, nu-ţi sună familiar? De câte ori trebuie să-ţi spun că trebuie s-o bagi cum trebuie. Şi n-ar strica apoi să apeşi butoanele potrivite…

Al: Peg, asta este casa mea. Dacă vrei să arate mai bine, şterge praful. Dacă vrei să miroasă mai bine, găteşte. Iar dacă vrei să fie şi mai bine, pleacă.

Al: Bud, ţine minte un lucru de la mine, femeile au inventat măritişul. Văd un tip, îi fură tinereţea, salariul şi visurile. Apoi fundurile lor devin tot mai mari.

Peggy: Fără televizor, Al, hai să stăm de vorbă.
Al: Eşti nevastă-mea. Nu stau de vorbă cu tine atâta timp cât am televizor.

Al: Nu vreau mai mulţi oameni în casa asta! Vreau mai puţini! Îmi vreau viaţa înapoi, fir-ar să fie! Îmi vreau tinereţea înapoi. Îmi vreau părul înapoi! Vreau… camera asta. E aşa de frumoasă… Te gândeşti să te muţi, fiule?
Bud: Nu, tată.
Al: La naiba! Nu strică să te întreb.

https://i2.wp.com/www.mpomerle.com/Auto/Pictures/Ed_Oneil.jpgAl: Kelly, când eram puştan, erau o mulţime de petreceri la care nu eram invitat. Mă duceam oricum. Apăream cu un zâmbet larg pe faţă şi spuneam „Iata-mă!” Desigur, nu mă voiau acolo, dar mă distram grozav. Şi dacă nu mă doreau, ce? Ideea este că, dacă vrei să fii undeva, du-te, chiar dacă lor nu le place.

Bud: Tată, nu poţi da un căţel afară în mijlocul iernii. E inuman.
Al: Nu, Bud, inuman ar fi să-l forţez să lucreze într-un magazin de pantofi pentru salariul minim şi apoi să vină acasă la o pechineză roşcată.

Al: O să fim bogaţi! Oamenii vor fi obligaţi să ne placă!

Al: Mă bucur că mi-au găsit maşina. Nu aş putea merge cu una nouă. Ar fi ca şi cum aş pierde pe unul din voi. Sau, Peg, ar fi ca şi cum te-aş schimba cu o blondă tânără, cu sâni frumoşi, cu garanţie de fabricaţie. Bineînţeles, primele plimbări ar fi drăguţe, dar pe termen lung, iar asta e ceea ce mă deprimă zilnic, îmi dau seama că… tu eşti cea pe care o doresc.

PS: La mulţi ani, Bărbate! 😉

Joy

Lasă un răspuns

