Cum să vinzi gogoşi la fraieri şi fraierii să cumpere sau „care vrei job de 1000 de euroi pe lună, neamule!”

https://i0.wp.com/www.dbsolutionware.com/wp-content/uploads/2011/04/Make-Money.jpgPe vremea cînd eram tînără şi cu aspiraţii de mărire profesională, mi-am făcut cont pe cîteva site-uri de joburi şi aplicam frenetic în speranţa că vreo companie baştană va fi impresionată de CV-ul meu şi mă va chema să mă pună fix în frunte şi să-mi ofere şi-un salariu cu multe zerouri în coadă.

Astăzi, cînd nu mai sînt  aşa tînără, am înţeles că în România ori munceşti pînă crăpi ca să ai şi să nu mai depinzi de alţii, ori pupi în cur partidul şi ai. Ori emigrezi şi nici nu pupi, nici nu crăpi, da ai!

Ca o paranteză, pentru că sărut (pup) prost şi nici n-am avut curaj să mă car pe alte meleaguri, am ales prima variantă, să muncesc ca un sclav şi să încerc să devin propriul meu patron.

Dar, conturile pe site-urile de joburi au rămas… Şi, uneori, mă mai trezec cu mesaje cu oferte de joburi. Şi unele mesaje au… multe zerouri în coadă!

Azi, de exemplu, am primit un mail în care eram anunţată că o companie mi-a vizualizat CV-ul. Am dat clik, că sînt curioasă, de!, şi citesc următorul mesaj:

„Job de 1000 EUR/lună scos la concurs de Firma x!

Firma x a scos la concurs un job de vis. Daca vrei sa primesti 1000 EUR/luna, timp de 6 luni, doar pentru a gusta din cafeaua preferata intra pe site-ul y si aplica la un super job pentru timpul tau liber.

Singura conditie pe care trebuie sa o îndeplinesti este sa-ti placa sa bei cafea. Intra pe site pentru a afla mai multe. Acolo, David, persoana noastra de contact, îti va explica totul.”

Şi, mai jos, un buton de „Află mai multe”.

Pentru că în Românica noastră scumpă şi dragă, ieşită recent din criză, dar nu şi din recesiune, 1000 de euro salariu e o ofertă suspectă, dau cu mouse-ul pe buton să văd ce condiţii trebuie să îndeplinească „catindaţii”.

Păi primul criteriu era să-ţi placă cafeaua, normal, deşi pentru 1000 de euro pe lună dacă te ştii cu rate la bancă şi şomer ajunge să-ţi placă şi mîncarea de cîine.

Iar al doilea criteriu… Eheeee, aici e aici: al doilea criteriu era SĂ CUMPERI UN PLIC DE CAFEA, SĂ TRIMIŢI PRIN SMS CODUL DE PE PUNGĂ ŞI SĂ AŞTEPŢI SĂ TE TRAGĂ LA SORŢI!!!!!!!!!!! Şi-abia atunci se cheamă că ai jobul. Dacă n-ai ieşit la… tragere, se cheamă că eşti un pic f***t şi cu banii luaţi.

Întrebarea care mi-a trecut prin minte în primul moment a fost: cît de diabolic să fii să faci bani pe spinarea disperaţilor?

Ca şi strategie de marketing, recunosc cinsit, e jos pălăria şi cine a gîndit-o merită o primă pe cinste, dar nu mi se pare nici moral şi nici de bun simţ.

Nu vă dau firma, că nu vreau să-i fac reclamă. Plus că prea multă cafea dăunează grav sănătăţii.

https://i0.wp.com/www.dvd.net.au/movies/c/10809-1.jpg

Joy

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. promunca spune:

    am un site de joburi,mai exact un blog.Nu este necesar cont iar majoritatea joburilor au afisata o adresa de e-mail unde se pot trimite cv-urile.

    http://promunca.wordpress.com

    Apreciază

Lasă un răspuns

