Facebook a fost atacat de hackeri?

https://i1.wp.com/pinoytutorial.com/techtorial/wp-content/uploads/2010/08/facebook-kill-list.jpgIeri mi-am schimbat parola la e-mail. Dintr-un motiv care-mi este necunoscut şi acum, parola cu care m-am logat de dimineaţă, seara n-a mai fost recunoscută de către adresa mea de e-mail. Am reuşit totuşi, să-mi schimb parola şi să-mi recuperez contul.

Azi mi se întîmplă un alt lucru ciudat. Dimineaţă contul de Facebook era ok, prietenii erau la locul lor în listă. Astă seară, ceva se pare că nu mai funcţionează. Totuşi, mesajul site-ului este ăsta:

Account Temporarily Unavailable

Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.

Vezi aici imaginea!

Deci, ce să înţeleg? Că e doar o coincidenţă şi Facebook este cel care are probleme, sau că cineva se joacă cu conturile mele?

Aşa arată contul meu lovit de dambla! Fără prieteni în listă…

PS: Am revenit pe blog după mai multe zile de pauză… Sper, mîine, să n-am surprize neplăcute şi aici!

Joy

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. bubudragon spune:

    Facebookul mai face şi fiţe de genul din când în când. am păţit şi eu faza cu parola şi cu „Account temporary unavailable” însă la mine perioada a fost mai lungă de timp între cele două întâmplări. oricum, dacă îţi e contul hăckuit poţi afla foarte uşor. trebuie doar să fi foarte atentă la detalii. dacă vezi vreo schimbare în setări sau la prieteni, mesaje trimise, etc pentru că în mod normal cineva fură un cont cu un scop. ori să spămuiască, ori are ceva cu tine şi atunci clar va şterge câte ceva pe acolo… cel puţin aşa văd eu lucrurile. acuma nah, poate mă înşel:))

    Apreciază

    1. Joy spune:

      mi-a disparut lista de prieteni!!!! adica, dispare, apoi apare, si iar dispare…:(

      Apreciază

      1. bubudragon spune:

        ai încercat la help center? să îi întrebi pe domnii de la facebook ce se întâmplă. dacă nu, schimbă din nou parola şi vezi dacă e tot aşa. şi dacă tot îţi face fiţe, înseamnă că e de la ei.

        Apreciază

  2. Joy spune:

    Am schimbat-o, tot face fite…

    Apreciază

    1. bubudragon spune:

      înseamnă că probabil ai un bug de facebook care din fericire, la un moment dat o să dispară… acuma, în cât timp, cred că numai el ştie. eu zic să încerci totuşi să le scrii ăstora de la Facebook team.

      Apreciază

      1. Joy spune:

        unde sa le scriu? acum iar mi-au disparut toti prietenii din lista… ma lasa nervisorii… cred ca-mi bag picioarele in ea de retea… 😦

        Apreciază

      2. bubudragon spune:

        în partea dreaptă la pagina de profil ai Account. dai de săgetuţă în jos şi selectezi Help Center. Apoi, ai acolo report bug. nah, dai şi pe ăla şi apoi selectezi ce problemă ai. sau pur şi simplu tastezi o întrebare în Help Center. 😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

