Scurtă lămurire despre blogroll!

on

https://i1.wp.com/www.infocarnivore.com/wp-content/uploads/2011/03/delete-your-blogroll.jpgDragi prieteni, mi-am făcut puţină „curăţenie” în blogroll. Multe dintre paginile care apăreau acolo nici nu mai existau.

Dacă, din greşeală, am şters pe cineva care încă mă are în lista ei/lui, o/îl rog frumos să-mi lase un mesaj la postarea aceasta şi repar ce-am stricat.

Cititorii nou veniţi şi care doresc schimb de link-uri, îi rog să acceseze: SCHIMB DE LINK ŞI BANNER!

Vă foarte mulţumesc pentru înţelegere! 😉

Joy

Lasă un răspuns

