Poets of the Fall vor (în)cînta la Sibiu!

Deşi nu-s o consumatoare împătimită de muzică rock, am trupe pe care le ascult cu mare plăcere. Una dintre acestea este inegalabila Queen. Însă mult mai apropiată de sufletul meu este o formație rock din Helsinki (Finlanda), fondată în anul 2003, care se cheamă

Poets Of The Fall.

Am descoperit muzica lor din întîmplare şi m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Am aflat că vor veni în România şi că vor cînta în cadrul celei de-a şaptea ediţii a Festivalului ARTmania (6-12 august 2012), eveniment ce va avea loc la Sibiu.

Este prima dată de la terminarea facultăţii cînd regret că nu-s din Sibiu, acesta fiind oraşul patimilor mele studenţeşti. Nu pot decît să trăiesc cu speranţa că le va plăcea România şi că vor avea curiozitatea să vadă şi Capitala într-o bună zi.

Deci, dacă sînteţi din Sibiu, sau vă aflaţi prin zonă pe 11 august, în primul rînd vreau să vă spun că vă invidiez maxim, şi-n al doilea rînd vă recomand să mergeţi să-i vedeţi şi să-i ascultaţi pe băieţi. Sînt absolut GENIALI!

PS: Dacă o să intraţi pe pagina de Facebook a blogului, adică pe Joy, o să observaţi că una dintre cele opt pagini pe care le apreciez este pagina oficială a băieţilor de la POTF! 😉

PPS: Lăsaţi-vă legănaţi de muzica lor!

So don’t cry for your love, cry tears of joy
Cos you’re alive cradled in love

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Kliushin Oleg spune:

    Mulţumesc, Joy!
    Îmi place Queen. Cum să nu? Şi dacă le faci o recomandare acestor poeţi, îi ascultăm).

    1. Joy spune:

      Ii recomand, cu mare drag! Au niste melodii superbe 🙂

  2. l'acheteaux spune:

    Te-au sunat artmania pt premiu?

    1. Joy spune:

      Eu nu pot ajunge la Sibiu simbata, din pacate. 😦

Lasă un răspuns

