Leapșa pe bloguri: Cine te inspiră?

N-am mai primit de multă vreme o leapşă, aproape uitasem că mai există şi genul acesta de „activitate bloggeristică”. Mi-a amintit azi Popateapa’s Blog, căruia îi mulţumesc, şi care m-a provocat să răspund la întrebarea „Cine te inspiră?”.

Din cîte am văzut, iniţiativa în toată treaba asta aparţine celor de la Startevo.ro şi promovează un mesaj cu care sînt perfect de acord: Sînt puţini români în jurul nostru care ne INSPIRĂ. Acei cîţiva merită să fie RECUNOSCUŢI şi promovaţi. Ţara asta are nevoie de oameni INSPIRAŢIONALI, oameni care să ne facă mîndri ca sîntem români! Şi cum nu lipseşte martie din post, tot aşa nu lipseşte nici feisbuc din povestea asta. Mai exact, intri pe site-ul de socializare, dai accept la o aplicaţie creată de cei de la Stratevo, votezi şi aia e.

Am aruncat un ochi în lista lor cu „oameni inspiraţionali” mai mult sau mai puţin votaţi şi, surpriză!: lume multă, nume cunoscute doar dacă ai cont de feisbuc şi prieteni mulţi în listă, şi cam atît. Deşi cîtorva le citesc postările cu plăcere, ar fi cam mult să afirm că sînt modelele mele în viaţă.

Deci, avînd în vedere cele de mai sus, nu pot să dau curs acestui joc în forma în care a fost lansat. Pot, totuşi, să-i menţionez pe cîţiva dintre contemporanii care mă inspiră, asta dacă interesează pe cineva:

1. Echipa de gimnastică a României şi, în general, toţi campionii care reuşesc performanţe cu sacrificii; tot pe primul loc vreau să-i trec şi pe olimpicii care cîştigă medalii la diverse olimpiade, mulţi dintre ei provenind din familii modeste;

2. Versurile pieselor lui Florin Chilian;

3. Actorii Tamara Buciuceanu şi Horaţiu Mălăele;

4. Jurnaliştii Cristian Tudor Popescu şi Alina Mungiu Pippidi;

5. Politicianul Mădălin Voicu.

Dau mai departe leapşa următorilor: Aidoma, Al Phagora, CharmBracelet, Cosmin Ştefănescu, Fata din vis, Floarea de loldilal (ex. Link Ping), Rebusul vieţii, Vai România, Visător cu plumb în ochi.

Dragii mei, dacă acceptaţi provocarea şi doriţi să o continuaţi în forma iniţială, o puteţi găsi aici.

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Vero spune:

    Mulţumesc pentru leapşă.
    Răspund aici, fiindcă n-am multe de spus.
    Nu mă inspiră nici o personalitate în mod deosebit. Mă inspiră toţi oamenii cu care am de-a face direct sau indirect, tot ce citesc, văd sau aud.

  2. Sorin Stoian spune:

    buna! :d. as vrea sa facem schimb de linkuri :d

    Nume: Aethra
    Link: http://aethra-j.blogspot.ro
    Astept raspuns pe blog

  3. Pingback: Anonim

Lasă un răspuns

