Decît o reclamă proastă, mai bine o parodie reuşită!

Se ştie că reclama este sufletul comerţului şi că un produs prost poate avea vînzări record doar datorită reclamei (vezi cazul Coca-Cola sau cel al companiei Mc Donald’s). Uneori însă, produsul, deşi de calitate, îşi dă sufletul imediat după apariţia spotului publicitar.

Nu ştiu în alte ţări cum stă treaba, dar la noi majoritatea reclamelor sînt de toată jena: neinspirate, răsuflate şi cu mesaje imbecile.

Şi oricum, dacă priveşti cîteva pauze publicitare de la orice televiziune comercială, rămîi cu impresia că românii au o problemă cu… „ieşirile” – sînt fie căcăcioşi, fie constipaţi, suferă de ciuperca piciorului ca de o maladie naţională şi mănîncă doar ciocolată şi bere.

Partea frumoasă este că, deşi reclamele sînt proaste, parodiile sînt întotdeauna mult mai reuşite:

Joy

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s