Măria şi Calea cea Dreaptă

on

Pentru că, de cîţiva ani încoa’, nu scap neurată la ziua mea de nume, pe format plic + felicitare + semnătură dă politician = urare via cutia mea poştală, nici anul ăsta, evident, n-am scăpat ne.

Şi deşi, recunosc!, m-aş fi aşteptat să fie tot Marean de la 5 (deşi eu sînt puţin de domiciliu din 3, dar ce mai contează amănuntele), ia uite că, surpriză: pe Marean l-a înlocuit o Mărie.

Habar n-aveam cine e Măria asta, cum arată ea şi ce ştie să facă, da’ am cautat-o pe Goagăl (sic!) să văd şi eu cine s-a coborît pînă în adîncul sufletului său să mă ureze. Şi-am găsit poze cu Măria!

Măria pare o fătucă din categoria „Siliconu-n buze te face mai dăşteaptă, nu şcoala!” (că şcoala oricum scoate tîmpiţi, aşa ne învaţă pe noi prezidenţiabilu’, nu?). În poză, arată fix ca o femeie de succesuri, marca PeDeLe. Uitîndu-mă mai cu atenţie la poza cu tăntişoara, mă întreb dacă nu cumva Calea asta Dreaptă e aia pe care sînt sfătuite să apuce fetiţele rătăcite de pe Centură, practicantele celei mai vechi meserii.

Dar nu vreau să fiu răutăcioasă: poate, în realitate, Măria e un chip angelic ce emană doar inteligenţă pură, iar un fotograf invidios a fotografiat-o într-o postură ce n-o avantajează şi-a publicat poza asta pe net.

PS1: Treaba asta cu „adîncul sufletului” mi-a umplut curu’ de lacrimi!

PS2: Un alt fel de spam, cum scăpăm de el?

Joy

Lasă un răspuns

