La serviciu

Ambele întîmplări se petrec într-un Departament de relaţii publice al unei companii.

Povestirea I:

Sună telefonul.

– Alo, bună ziua, Serviciul Relaţii Publice, cu ce vă putem ajuta?

– Bună ziua, ăăă, să vedeţi, aş dori să fac o reclamaţie…

– Ce problemă aveţi, ce s-a întîmplat?

– Păi, aş vrea să reclam un angajat de-al dumneavoastră…

– Dacă aţi avut neplăceri cu un angajat de-al nostru, vă rugăm să ne transmiteţi o sesizare scrisă. În conformitate cu Legea petiţiilor, sesizările se acceptă doar în scris şi trebuie să conţină toate datele dumneavoastră de identificare…

– Păi, nu ştiu unde trebuie să scriu…

– Fie ne scrieţi pe mail, fie prin poştă, fie veniţi la sediul nostru şi depuneţi sesizarea la Registratură. Cel mai simplu ar fi să ne scrieţi un e-mail… Vă dau adresa noastră de mail?

– Păi, daţi-mi-o… Staţi să iau un pix şi o hîrtie… Gata, am luat, spuneţi…

– Avem două adrese de mail, o să v-o dau pe cea mai uşor de reţinut… Adresa noastră de mail este info@ … . ro… Aţi notat?

– Infoar… nu înţeleg, mai repetaţi….

– Info… de la informaţii… @ … punct ro…

– Infod… Nu înţeleg…

– Haideţi să vă spun pe litere… I de la Ion, N de la Năstase, F de la Florin, O de la Ovidiu… Deci: IonNăstaseFlorinOvidiu @ … punct ro… Acum e clar?

telephone– Da, am notat, o să vă scriu aici sesizarea…

– Aşteptăm. O zi bună!

După trei zile. Sună telefonul.

– Serviciul Relaţii Publice, bună ziua!

– Bună ziua!

– Cu ce vă putem ajuta?

– Am scris şi eu o sesizare şi vroiam să ştiu dacă aţi primit-o…

– Cum ne-aţi trimis sesizarea dumneavoastră, să ştim cum o identificăm?

– Păi v-am scris un mail…

– În ce dată ne-aţi scris?

– În data de…

– Şi pe ce adresă aţi trimis-o?

– Păi, pe adresa de mail pe care mi-aţi dat-o dumneavoastră: IonNăstaseFlorinOvidiu @ … punct ro

Povestirea II:

Sună telefonul.

– Alo, Relaţii Publice, bună ziua!

– Bună ziua!

– Cu ce vă putem ajuta?

– Sînt ziarist la publicaţia X şi aş dori nişte informaţii…. vrem să facem un material despre activitatea dumneavoastră…

– Sigur, vi le oferim, dar trebuie să ne transmiteţi o solicitare în acest sens, cu întrebările dvs….

– Da, vă trimit solicitarea… Se poate pe mail?

– Sigur că da… Aveţi adresa noastră de mail?

– Nu o am, dacă aţi putea să mi-o daţi…

– Sigur, notaţi, vă rog: relatii.publice @ … punct ro.

– „Relaţii” într-un cuvînt?

– Da, totul legat, fără spaţii, cum se aude: relatii.publice…

– Gata, am notat, chiar acum vă trimit solicitarea.

– Bine, aşteptăm, o zi bună!

După o săptămînă. Sună telefonul.

– Relaţii Publice, bună ziua!

– Bună ziua!

– Cu ce vă putem ajuta?

– Sînt de la publicaţia X şi v-am trimis şi eu pe mail o solicitare de informaţii…

– În ce dată ne-aţi trimis solicitarea?

– În data de…

– Şi pe ce adresă aţi trimis-o?

– Păi, mi-aţi dat dumneavoastră o adresă relatii.publice @ … punct ro.

– O secundă, să verificăm… Ne pare rău, nu am primit solicitarea dvs.. Sînteţi sigură că a plecat de la dvs.?

– Păi, da…

– Mai trimiteţi-o încă o dată, acum, şi vă confirm dacă o primesc…

– Staţi puţin…

Linişte, cam 30 de secunde.

– Gata, am trimis-o iar, aţi primit-o?

– Nu, îmi pare rău… Poate aţi scris adresa greşit, din grabă, verificaţi dacă e adresa scrisă corect…

– Păi, e scrisă bine…

– Puteţi să-mi spuneţi pe litere adresa, vă rog?

– Daaa, R E L A T I punct P U B L I C E  @ … punct ro…

– Stimată doamnă, Relaţii se scrie cu doi „i”…

Şi exemplele ar putea continua, dar mă opresc aici!

Joy

5 Comments Adăugă-le pe ale tale

  1. Tudor spune:

    Stii ca se poate si mai rau🙂 macar astia au idee cum se trimite un e-mail.

    1. Joy spune:

      Stiu :)) Bun venit pe blog!

  2. Popateapa spune:

    Dar numele acelea rapide de la OPC pentru ce sunt. Pâna trimiți mail, etc moare omul în spital după ce consuma un produs alterat.🙂

  3. Călin spune:

    greu şi cu comunicarea asta pe mail; şi de unde să ştie bieţii oameni că „relaţii” se scrie cu doi „i”???😉

    1. Joy spune:

      bietii de ei, chiar asa!!! sint jurnalisti, de unde sa stie?🙂

Lasă un răspuns

