Superofertă!

on

Deseori, împreună cu facturile la utilităţi, în plic primesc diverse oferte promoţionale din partea companiilor. Unele mai „ofertante” ca altele!

Luna asta, lîngă nota de plată de la RDS, pe spatele foii unde-i totalul de plată la telefonul fix (pe care, oricum, îl folosesc rar, spre deloc, dar îl am în casă fiindcă digi mi l-a dat gratis), am primit următoarea ghiduşie:PicturedigiEu, una, n-am înţeles care-i şmenul. De ce-aş alege un abonament de 1 euro sau 2, dacă acum plătesc zero leuţi?

Aaaaa, probabil ca să mă simt europeancă!

Joy

5 Comments Adăugă-le pe ale tale

  1. OnlyMe spune:

    Pai, s-or fi gandit ca vrei sa ridici PIB-ul tarii, ori cel personal (al cuiva) …😛, presupun ca-s atat de comozi incat e totul atat de tipizat incat…. n-are rost just print.

    1. Joy spune:

      Io nu vreau sa ridic decit „pibul” meu😀

  2. asa primesc și eu de la Vodafone, telefoane să schimb abonamentul de 6 euro cu tva Inclus, în altul de 10 euro. Minutele ce le am acum, adică 500 cu 40 şi 15 MB îmi sunt mai mult decât suficiente. La numărul mare de oferte ce le primesc am luat obiceiul să pun telefonul undeva şi sa las să vorbească …..
    Cât priveşte RCS+RDS pe scurt o întâmplare a unui vecin.
    în urmă cu 6 ani a instalat o antenă satelit DIGI. După 3 ani a vrut să renunţe, dar nu mai aveam reprzentanţă la Olteniţa. A trebuit să ia antena în spinare, să plece la Bucureşti cu ea ca să rezilieze contractul, soluţie agreată şi de OPC Bucureşti. Toată discuşia asupra demontării antenei a durat peste 2 ani de zile. Omul are 76 de ani şi a trebuit să apeleze la altcineva s-o dea jos de pe bloc, iar pe drumul la București a trebuit să fie însoţit de cineva.
    Viyitează-mă şi pe mine pe http://www.ziarulluiipu.ro

    1. Joy spune:

      Cred că vecinul ar fi trebuit să nu-şi mai plătească abonamentul… Ar fi venit băieţii de la Digi val-vîrtej să-şi ia antena… Simplu, nu?🙂

Lasă un răspuns

