Ringtone-ul de la mobil

mr-phone1. „Puşca şi cureaua lată
Ce bărbat eram odată…”

Aşa suna telefonul unui gagiu în metrou, într-o dimineaţă. Des şi agasant, probabil primea bip-uri. Era o oră potrivită pentru bipuri. Ale mele gînduri la adresa lui erau fără bipuri.

N-am reuşit să-i văd mecla, că stăteam pe scaun şi în faţa mea era lume, dar şi acum mă întreb oare cum o arata un individ care-şi pune o astfel de melodie la telefon? Mi-e greu să cred că era o femeie, v-am zis că n-am văzut exemplarul, dar…

2. Stăpîne, te caută un fraier, răspunde.

Stăpînul e posesorul telefonului. Sclavul e apelantul. De cele mai multe ori, stăpînul pute a tiutiun eftin, are adidaşi de Obor, blugi de Vitan şi telefon Alcatel, tip cărămidă. Dar omul se crede Dumnezeu. Ambiţios rumân!

3. Apasă-l, apasăăă-l, apasăăăăă-l…

Tema de la Robotzi. E haioasă, oarecum. La început mă mai uitam şi eu la filmuleţele alea imbecile, dar nu m-a ţinut entuziasmul prea mult timp.

MO: Ce faci F.O.C.A?
FOCA: Nnna, bine MO, uite…
MO: Ce vezi schimbat la mine???
FOCA: Aaa, nimic…
MO: Uită-te atent!
FOCA: Foarte atent.
MO: Cel mai atent!
FOCA: Aaam… nu.
MO: Scanează-mă, nu fii copil!
FOCA: Nenorocitule! Ce-i aia!?
MO: M-am tatuat, conservă de floci imbecilă legată la priză ce eşti cu mă-taaa!
FOCA: Şi ce Satană-i aia?
MO: Ăla! E cel mai tare tatuaj din lume!
FOCA: Da mediocrule, da’ ce reprezintă…
MO: Un BUTON!
FOCA: Genial, sa-mi bag p*la…
MO: Apasă-l!
FOCA: Aaaaa nu…
MO: Apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l, apasă-l… apasăăă-l, apassăăă-l, apaaassă-l. Apasă-l!
FOCA.: Te ca*i pe tine cu stropi…

PUNCT

4. Sonor tare, să audă tot poporul că ai primit tu un apel!

Deşi lucrez de ceva timp în birou, încă îmi sare inima din piept cînd unei cole’ îi sună telefonul. Melodia seamană cu cea din filmul „Masca”, cînd verzuliului îi venea cheful de tango. Telefonul lu’ cole’ şade pe biroul lu’ cole’. Nu în sertar, nu în geantă. Sonorul e la maxim. Probabil, cînd voi marca 40 de ani pe răboj, inima mea va semăna cu una de 60. Vreţi să ştiţi ce vîrstă am acum? Hai, lăsaţi!🙂

5. La mine-n… geantă

Telefonul meu are ca ton de apel o melodie R&B, creată special pentru Samsung. Şi sună încet. Plus vibraţie, că, nah!

Totuşi, asta-i melodia pe care mi-aş pune-o ringtone la telefon. Apasăăăăăă!!!!!

Joy

2 Comments Adăugă-le pe ale tale

  1. Alex spune:

    Eu am Dj Tiesto – Lethal Industry pe telefon. O am de vreo 6 ani. Am schimbat telefonul, melodia am lasato-o. Si melodia – http://www.youtube.com/watch?v=wR6hkCkIQ0w

    1. Joy spune:

      Letală, Alex!🙂

Lasă un răspuns

