În garsonieră cu Dalai Lama, pe palier cu Nelson Mandela şi Ghandi

E vorba de un chestionar. Pe care l-am redescoperit Aici.

Testul are vreo şase pagini de întrebări, în limba engleză, şi îl găsiţi la următoarea adresă: http://www.politicalcompass.org/test.

Şi ce-mi zic: Ia să-l fac şi io tura asta, să văd ce-mi pică, la ceas de seară.

Ştiam de chestionar de la cursul de Etică din şcoală, dar pe vremea aia mi se cam rupea de poziţionarea mea în pătrăţelele doctrinelor politice. Nu înseamnă că acum ar avea o importanţă vitală pentru mine. Însă rezultatul e deliciu, m-am amuzat copios.

În tabelul din stînga ie cercul meu, în cel din dreapta ie cercurili greilor.

Publicationf

Deci, sînt un mic libertarian, dă (h)aripă stîngă, care zburdă liber pe cîmpia verde a doctrinei.

Dacă vreţi să aflaţi mai multe despre Libertarianism, daţi o căutare pe sfîntul Gugăl, iar dacă aveţi o combinată de curiozitate cu lene şi n-aveţi chef de căutare,  daţi un click Aici.

Love and Peace!

PS: V-aţi prins acum de ce ne merge, la nivel global, ca un c*r? Fiin’că noi, ăştia bunii şi generoşii, sîntem rari, băh!😀

Joy

Lasă un răspuns

