Oamenii de lîngă noi

32Am o categorie pe blog care se numeşte „Oamenii de lîngă noi”. Şi, din păcate, multe articole de acolo prezintă întîmplări mai puţin frumoase. De data asta e vorba de o întîmplare frumoasă, ce a avut loc acum două zile, pe 1 decembrie, de dimineaţă.

Un fost coleg de liceu, care are o firmă de catering, California.catering, a postat pe Facebook un anunţ: „Dacă ştiţi o casă de copii, un azil, aş vrea să donez nişte sandvişuri”. L-am sunat şi i-am zis că am o idee. Poate nu ştiţi, dar în România şi să donezi e complicat!

Noroc cu Florin Chilian. Că are experienţă în treburi de-astea complicate. Şi că nu te poate refuza cînd îi ceri să se implice. Iar eu îi mulţumesc că este aşa şi nu altfel!

N-o să intru în amănunte, rezultatul îl vedeţi mai jos.

5 1 2 3 4

Sursă foto: Mihail B.

Joy

4 Comments Adăugă-le pe ale tale

  1. Popateapa spune:

    Frumos gestul prietenului si colegului tau! Totusi îmi pun o întrebare: De ce este nevoie de astfel de gesturi si de ce statul nu creează locuri de muncă şi alte facilitați pentru ca toti cei care astazi au nevoie de atat de putin pentrui a se bucura să nu mai aiba nevoie de ajutor. Statul am spus dar m-am referit la politicile unui guvern, ale unui stat
    Te invit la lectura, http://www.ziarulluiipu.ro/2014/12/08/enel-dobrogea-isi-bate-joc-de-noi/

    1. Joy spune:

      Mulţumesc. Sărbători frumoase! La mulţi ani!

Lasă un răspuns

