Patimile Paulei Iacob

„Chestia” asta de jos e un material mai vechi, apărut pe site-ul România TV. Am descoperit poza în calculator (că eu mai „salvez” perle de-astea, pentru posteritate😀 ) şi fiindcă e puţin cam vineri, început de sfîrşit de săptămînă, am zis că e potrivită pentru o postare rapidă.

pif

Nu ştiu ce au avut stimabilii de la site de au tăvălit-o în halul ăsta pe doamna, care are şi o vîrstă venerabilă, dar eu mă mir că mai trăieşte, săraca, după seria asta de ghinioane.

Bravo, băieţi, nici bancurile cu Alinuţa nu-s aşa de sadice!

Joy

One Comment Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

