Cariera de blogger

Am primit o leapşă de la Visător cu plumb în ochi despre începuturile mele în blogging. Sună pompos „carieră”, pentru mine e un hobby, dar am păstrat titlul de la cel care iniţiat leapşa. Care sună cam aşa:

De ce bloggingul ?
De ce nu? E simplu, accesibil şi îţi oferă şi satisfacţii personale.

Cîte bloguri ai avut ? Şi cîte ai momentan?
Bloguri personale: iniţial unul, apoi mi-am mai făcut unul. Între timp, le-am mai creat şi altora bloguri, că începuse să-mi placă :).

Care a fost primul tău blog ? Şi care este actualul?
Joy. Joy şi Blogul blondei deştepte.

La ce vîrstă ai avut primul blog şi ce vîrstă ai acum?
O doamnă nu-şi spune vîrsta şi eu sînt o doamnă ;). În martie 2007 s-a născut Joy, pe platforma eblogs.ro.

Primul blog şi-a atins apogeul pe care presupun că l-ai stabilit ? Dar actualul blog?
Primul e şi actualul blog şi eu habar n-am să răspund la întrebarea asta.

Ce gînduri “urîte” aveai cînd ţi-ai făcut primul blog ? Ştiai ce te aşteaptă?
De unde ştiai că a fost vorba despre un „gînd urît” la început? :))) Primele articole au fost despre o colegă de serviciu care ne făcuse, mie şi celorlalte colege, viaţa amară… Ce lecţie de viaţă!

La început ştiai că se poate face bani din blogging?
La început nu ştiam nici ce-i ăla blogging.

Cîţi bani ai cîştigat din blogurile tale ? Şi după cît timp de la înfiinţarea primului blog ai scos primii bani?
Hai bre, ce, eşti ANAF-ul de te-ai gîndit la întrebarea asta? :)))

Ai avut gînduri de abandonare a blogului ? De ce ai vrut să abandonezi?
Nu. Dar mi-am pierdut blogul o dată, cînd era pe eblogs.

Te-ai lăsa de blogging ? Dacă da, care ar fi motivul?

Întrebările asta sînt ca povestea cu „drobul de sare”… Vom trăi şi vom vedea!

Predau ştefeta următorilor: Ziarul lui Ipu, Vai România, Rebusul vieţii, Floarea de loldilal, Herry2, Fata din vis, Dansînd cu vorbele,  CharmBracelet, Blogul Irinucăi, Cosmin Ştefănescu.

Joy

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mistocareala spune:

    dragut ar fi fost sa pui un link si catre autor ..

    Mistocareala.ro

    Apreciază

    1. Joy spune:

      Ar fi fost, daca nu intra autorul mereu in spam cind imi comenta… De ce oare? Bun venit pe Joy!

      Apreciază

      1. Mistocareala spune:

        totusi am impus regula de a pune link catre cel care a creat leapsa

        Apreciază

Lasă un răspuns

