Fane (4)

SmileO colegă:

– Ia uite ce ne cer ăştia, 20% din profit. Avem noi profit?

Fane:

– Bine că nu ne cer zece fecioare şi zece feciori!

Un coleg:

– Te oferi, Fane?

Eu:

– Se oferă. Pe lista de fecioare!

După cîteva clipe de tăcere, Fane:

– Ştii ce spune Coranul, că la poarta Raiului te aşteaptă 99 de fecioare..

– Păi faci faţă la 99?

– Măi, măcar două… măcar două să aibă experienţă!

 *         *        *

Fane: „Eu, cînd eram mai tînăr, am avut o gagică pe care o chema, la numele de familie, Sulică. Şi gagica mai avea doi fraţi. Care se însuraseră şi luaseră numele de familie ale nevestelor. Şi ta-su era foarte supărat pe chestia asta. Şi cînd mă duceam la ei acasă, îmi zicea: – Ce-are, dom’le, numele ăsta? I-auzi cum sună: Sssulicăăă!!!”

 *         *        *

– Fane, ai fost la Înviere?
– Nu.
– De ce?
– A fost urît afară şi ştiam despre ce e vorba…

  *         *        *

Fane:
– Mie Robert Turcescu nu mi-a plăcut niciodată ca gazetar. Dar ca ofiţer acoperit mi-a plăcut!

  *         *        *

Fane, într-o discuţie despre Marin Preda, recitînd dintr-un poet al poporului:

„Mare fu tăria lui,

Tăria partidului…”.

  *         *        *

Înaintea alegerilor prezidenţiale:

– Indiferent cine candidează, eu votez cu Bătăiosu.

  *         *        *

Fane, despre personajele din piesa Romeo şi Julieta, de Shakespeare:

– Paris era un fel de Leo de la Strehaia.

Vezi şi: Fane (1) ; Fane (2) ;

Fane (3)

Joy

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Pingback: Fane (5) – joy

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.