Fane (3)

on

SmileIlinca (8 ani), punîndu-l pe Fane, care se vaită de epuizare, să-şi încordeze muşchiu’, concluzionează:

– Nu prea ai muşchi!

Fane:

– Aşa sîntem noi intelectualii, mai căcăcioşi…

*     *     *

La birou, cu o zi înainte de greva de două ore de la metrou. O tipă povesteşte:

– Data trecută, cînd a fost grevă, am venit pe jos la serviciu. Autobuzul era foarte aglomerat, nu se închideau uşile, şi n-am putut să mă urc. Am mers pe jos şi am ajuns în acelaşi timp cu maşina.

Fane:

– N-ai încercat să bei înainte un Red Bull?

*     *     *

Fane mănîncă o chestie cu „foi”. Eu:

– Ce mănînci Fănele?

– Ceva ca un pateu…

Dna. C:

– Fănele, transaminazele tale!

Fane:

– Nu-i problemă, iau medicamente!

*     *     *

Fane:

– Ştiţi cum mi-i imaginez eu pe cei trei tenori, cu cine în compar?

Noi:

– – Hihihi, hohoho…

Fane, serios:

– Da’ ştiţi care erau cei trei tenori faimoşi? Domingo, Pavaroti şi Carreras… Carreras era mai puţin cunoscut, că a fost şi în Seinfeld faza asta…

Noi:

– Ştim, Fănele, spune cu cine îi compari…

Fane:

– Frăţică, eu pe cei trei îi văd ca pe USL!

– Va urma

Vezi şi: Fane (1) ; Fane (2)

Joy

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Pingback: Fane (5) – joy
  2. Pingback: Fane (4) | joy

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.