Neam dezumanizat

Am fost mai devreme pînă-n piaţă să-mi iau nişte baterii de ceas. În spatele meu mergea un amărăştean, cu o cocoaşă imensă-n spate, care cerşea la vînzătorii de haine nişte… şosete. Spunea că-i este frig şi că îl ustură picioarele.

Nu doar că n-a primit nimic, ba unii l-au mai luat şi la mişto, îi spuneau să vină mai tîrziu. Mi-am luat bateriile şi i-am cumpărat şi lui ciorapi. Ciorapii costau 3 lei. Ăştia din piaţă îi cumpără de la Europa engros cu 50 de bani perechea. Dacă găsesc pe jos 50 de bani, poate că nici nu se apleacă să-i ia. Dar amărîtului nu s-au îndurat să-i dea o pereche de şosete

***

N-am postat chestia asta ca să mă laud. Am vrut doar să scot în evidenţă cît de mult neam dezumanizat. Că poate mai ai impresia că trăieşti într-o ţară cu oameni primitori şi generoşi.

Joy

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.