Motive pentru care merită să vizitezi România (XVII)

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. SOMEONE WHO DOSEN'T CARE spune:

    Doamne fereste!! De ce sunt in stare romanii?!?!?!

    Apreciază

  2. Nati spune:

    Nam vazut vreo data ceva de genul acsta

    Apreciază

  3. Ana spune:

    Cere?!

    Apreciază

  4. Anabel spune:

    Doar una mă făcut sa rad ,oricum a fost plictisitor.

    Apreciază

  5. Kliushin Oleg spune:

    Păi, eu când am fost în România nu prea am avut timp să văd de astea. 😀
    Totuşi, îmi amintesc cum văzusem la Constanţa o inscripţie pe o plăcuţă „Vin vărsat”. Şi noi: hahaha, cum adică, îl bei, îl verşi şi după asta îl vinzi? Hehe)

    Apreciază

    1. Joy spune:

      :))) cind am citit, in comentariu, „vin varsat”, prima data n-am realizat ce citesc si ma gindeam: „cum sa vii varsat?” :)))

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.