Fane (2)

SmileFane, întorcîndu-se de la magazinul cu mîncare:
– Am întîrziat, am stat să-mi fiarbă un ou…
Dna. C.:
– Fănele, ai stat să-ţi fiarbă ouţu? Te-am văzut eu aşa, schimbat la faţă… :)))

*   *   *

Fane: – Eu pot să înţeleg să cheleşti. Dar de ce să-ţi crească păr în alte părţi nasoale? Ca de exemplu,  în urechi…

*   *   *

Dna. C.:

–          Fane, tu o ştiai pe directoarea din Primăria Bucureşti care a fost arestată?

Fane:

–          Nu!

Dna. C (privind o poză dintr-un articol):

–          Ia uite ce tînără şi „bună” este…

Fane:

–          Am simţit eu ceva…

*   *   *

Fane: Noi, la Cimitire, făceam team-building-uri. Cînd vedeai cît de efemeră e viaţa, trebuia să te bucuri de fiecare moment…

*   *   *

Fane, povestind:

–          Lucram la Primărie şi vine o doamnă la mine să mă roage să o ajut…

Eu, mirată:

–          Tu!? Lucrai?!

–          Da, stai să-ţi spun ce problemă avea..

–          Stau, Fănele, nu vezi că-s pe scaun şi că n-am unde să fug?

Fane, continuînd:

–          Femeia locuia într-o casă ce avea curte comună cu o altă casă, în care stătea un bătrîn care aduna gunoaie, vechituri, d-astea. Şi femeia mi-a cerut să o ajut să scape de gunoaiele din curte, că nu mai poate…

Eu, curioasă:

–          Da’ tu ce meştereai pe la Primărie, Fănele?

–          Măi, eram, cum să-ţi spun, un fel de consilier, pe la Direcţia Inspecţie… Da’ nu asta contează!

–          OK, zic, eram doar curioasă… Hai, bagă continuarea!

–          Aşa, să-ţi zic… Şi mă duc la primar şi-i spun povestea, şi cum primarului îi plăcea să apară des la televizor s-a gîndit să facă o acţiune de-asta cu presa (n. r.: Ghiciţi primarele? 😀 ). Cheamă televiziunile şi mergem cu utilajele să scoatem gunoiul din casa omului… Şi să vezi ce scoteau ăia de acolo, nenică!!! Ăştia de la televiziuni, grămadă pe femeie cu întrebări… Şi, la un moment dat, începe asta, ştii, cum fac oamenii cînd văd camere de filmat: „Îi mulţumesc din suflet domnului primar că m-a ajutat, că nu ştiam că să mă mai fac… Şi îi mulţumesc şi domnului Fane, de la Direcţia Infecţie!”.

– Va urma

Vezi şi Fane (1)

Joy

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Pingback: Fane (5) – joy
  2. Pingback: Fane (4) | joy
  3. Pingback: Fane (3) | joy

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.