Aniversind 1 an

on

           „Zapping” prin blogosfera romaneasca 

Acum un an, la indemnul unei prietene, m-am hotarit sa imi fac blog. Asa a luat nastere Joy!

Nu sint nici de departe ceea ce se poate numi o scriitoare. Rindurile mele sint, mai degraba, un fel de „masturbare intelectuala” (pentru pudici fac precizarea ca sintagma nu-mi apartine, ci e imprumutata de la Eminescu).

Nici macar nu stiu daca ceea ce scriu eu place. Iar daca place, n-am stat niciodata sa intreb „De ce?”. Sau „De ce nu place?”.

Scriu si atit! Pentru mine e doar un alt mod de a ma „descarca”.

La un an de impartasit ginduri, sentimente, stari etc. m-am trezit facind, mai mult sau mai putin constient, o ” trecere in revista a blog-urilor (si a blog-erilor)”: cine ce mai scrie, cine le comenteaza, cit le comenteaza…

De la politicieni (de dreapta, stinga, centru, controversati, laudati, mediatizati s.a.), jurnalisti, oameni simpli, talentati, sau mai putin talentati, se pare ca toata lumea scrie.

Blogosfera nu este altceva decit o mare fauna (daca gasiti alte epitete sinteti invitatii mei! mie alt cuvint nu mi-a trecut prin cap).

[Pentru cei care n-au aflat inca exista si o curva a faunei 🙂 (nu am dat inca de opusa ei, maicuta… mai caut poate o gasesc, poate o inventeaza cineva… uite ca dau si idei!).]

Asa ca trag linie si fac bilantul la 13 martie:

Statisticile blog-ului

În prezent sunt 64 de articole şi 182 de comentarii, în 9 categorii.

Multumesc celor care au accesat, macar o data, aceasta pagina.

Joy

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. gabriella spune:

    Remusy, „norocosul” s-a nascut pe 3 martie, da’ mai bine mai tirziu decit niciodata… Si pina la majoratul lui Joy iti dai seama k imbatrinesc si ma dilesc (dau semne de acum!)… si atunci sa vezi subiecte „fierbinti”!!! 🙂

    Apreciază

  2. Remus spune:

    La multi ani „norocosului” nascut pe 13 martie! Abia astept sa-l vad la majorat, sa ai grija de Joy! 😉

    Apreciază

  3. gabriella spune:

    Sigurrrrr… Ce comanzi??? 🙂

    Apreciază

  4. elena spune:

    la multi ani!!!! dai de baut ? 😀

    Apreciază

  5. gabriella spune:

    Multumesc pentru urare, Ramo! Sper sa sarbatorim cit mai multi ani 🙂

    Apreciază

  6. joramo spune:

    E mininat ca impartasesti! E potrivit sa-i urez „bebelusului” tau La multi ani?

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.